Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 631 ggr
RebeccaDaisy
0

Välkommen Lea!

Idag blev lilla Lea klar! Min första bebis målad på ett helt år, känns väldigt roligt! Hon är målad med dem för mig nya färgerna och jag visar inga tecken på allergi mot dem, känns så bra! Så tänkte dela med mig med lite bilder, mer bilder och info kommer upp på min hemsida under kvällen! ♥️ Lea är Teagan av Denise Pratt en liten premature ♥️  photo image.jpg1_zpsk0zc0ddv.jpg  photo image.jpg4_zpsti5ayyhs.jpg  photo image.jpg5_zpsnddsur6g.jpg  photo image.jpg6_zpsj0bkdn0k.jpg  photo image.jpg3_zpshtbhhil5.jpg  photo image.jpg2_zpsfjtemf0b.jpg  photo image.jpg7_zpse2qzbvzy.jpg

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

[Cookies1994]
0

Jättefin

loolan
0

Gud vad duktig du är! Hon är super söt! :)

Carerik
0

Så mkt söt! Det är så kul att se att flera här rebornar själva, Kan nog inspirera en och annan att försöka.

[sussi58]
0

Söt liten Lea 😊

[erika50]
0

👍 Jätte fin gulligt namn Lea!

[GråHäxa]
0

Jättesöt tjej du har gjort 🙂👍

RebeccaDaisy
0

Tack för era gulliga kommentarer! 😘

Mittenskittens464
0

Vilken liten söt 😍

RebeccaDaisy
0

Tack! ♥️

RebeccaDaisy
0

Nu är slut fixet klart med Lea, hon har bland annat idag fått ett par stickade sockor och hon är redo att hitta sitt hem! Mer info om henne finns på min hemsida♥️  photo image.jpg1_zpsuaffyt0g.jpg  photo image.jpg2_zpsgpkffkk1.jpg

Fia81
0

Jätte fin liten Lea, realistisk målning ❤️ och fantastiskt gulliga kläder också 😃

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

RebeccaDaisy
0

Tack Fia81! 😘 Imorgon blir lilla Edvin klar så då ska jag fotografera lite mer! :)

GullMay
0

Så roligt att du tål färgen!