(S) Reborn Norea 2/9 2015
Lilla Norea vill nu flytta đ Skicka ett PM vid intresse!

"SmÄ stjÀrnor lyser ocksÄ i mörkret"
Va?? Redan ? SolstrĂ„len Ă€r ju alldeles ny! Ăr det bara fota dockorna du gillar?
Hoppas hon hittar en ny mamma snart i alla fall, det borde hon göra, sĂ„ superfin som hon Ă€r! đ
Medarbetare pÄ FÄgelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Japp hon Ă€r alldeles ny âš Jag hade redan bestĂ€mt mig för att sĂ€lja en av dockorna i detta kit (det Ă€r ju samma kit men olika artister) đ Norea eller Sweetie och det blev Norea dĂ„ jag Ă€lskar Sweeties lite lĂ€ngre hĂ„r đ
#1 Jag brukar ocksÄ sÀlja ganska snabbt :) men det Àr vÀl sÄ med denna hobby den Àr dyr och för att ha rÄd brukar mÄnga behöva sÀlja/köpa för att kunna Àndra i sin samling mer. Sen Àr det kul att se olika dockor, och vissa dockor kanske man inte kÀnner passar in i ens samling osv :)
Jo jag har full förstÄelse för det #3 . Mitt inlÀgg Àr bÄde skrivet som en frÄga och med glimten i ögat dÄ Norea faktiskt Àr alldeles ny. Givetvis Àr jag nyfiken pÄ Fias resonemang. Inte för att det skulle vara fel utan för att jag Àr nyfiken helt enkelt. Det finns ju alltid en orsak till varför och hur man gör saker, de olika sÀtten behöver nödvÀndigtvis inte vara fel för att man Àr nyfiken.
Fia ger ju dessutom ett mycket bra svar som Àr vÀldigt lÀttköpt. Har man skaffat flera dockor i samma kit Àr det kanske inte sÄ konstigt om man behÄller en favorit lÀngre och sÀljer av de andra snabbare.
Medarbetare pÄ FÄgelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
#4 Jo och egentligen behöver man inte ha en anledning alls, i slutet av dagen sÄ Àr det bara dockor och dÄ kan man sÀlja och köpa nytt om man kÀnner för det :) det ska vara en kul hobby och alla gör pÄ olika sÀtt.
Ingen fara Tjeja och Haku đ âïž
#6 Vad menar du med ingen fara? :) jag kĂ€nner mig lite seg nuđ€
Jag menar att jag förstod Tjejas "glimt i ögat" đ
#8 Jo det förstod jag ocksÄ, men jag skrev mer eftersom jag ville sÀga min Äsikt har mÀrkt att en del reagerar om man sÀljer ofta och dÀrför ville jag sÀga vad jag tycker.
Jag förstod det ocksÄ Haku :) :)
#10 Vad bra dĂ„ förstĂ„r vi alla varandra! hoppas norea fĂ„r ett nytt bra hem hon Ă€r fin och det Ă€r resten av din samling ocksĂ„!đ
à h, önskar att jag hade rÄd, men jag La mina födelsedagspengar pÄ ett kit med tillbehör istÀllet⊠Lycka till med försÀljningen!
Putt đ
Norea Ă€r adopterad â€ïž
TrĂ„den kan lĂ„sas! đ
lÄser trÄden!