Öppnad mun
Jag hittade på youtube en dam som rebornat i många år, hon hade testat att öppna munnen på en av sina reborns, en med silikonvinyl. Detta fungerade väldigt bra, men man får ju inte vara för hårdhänt.
Detta gav mig en ide, min pojk jag har är med av silikonvinyl, och är ett billigare kit, så tänkte ja varför inte, jag får ju ändå aldrig till magneterna.
Sagt och gjort jag öppnade munnen, och det blev förvånadsvärt bra faktiskt.
Nu har han lite innåtputande underläpp så utan nappen syns det inte ens att den är öppnad.
Dock måste jag köpa mindre nappar då det var lite för tajt med de jag har hemma. Men ändligen kan min pojk ha napp. Och detta är inget jag kommer ta in och ut, utan bara vid byte av kläder, vilket är typ varannan månad.
Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln
Roligt att det funkade så bra! En av min allra första reborn var i vinyl och hade öppnad mun och kunde ha hela nappar. 🌟
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
#1 Jag är med glad över de, men säger som hon sa i videon, detta gör man inte på dyra kit, och att tänka på, ju hårdare kitet är desto lättare är det att det går sönder :P
Tänk vad bra det kan bli när man " vågar" göra något som som kan gå lite tokigt. Tycker det var en jättebra ide.
#3 Ja men som sagt det hade inte gjort så mkt om det hade gått fel, och det hade säkert gått att sätta ihop med något typ av lim bakifrån om det skulle ha skitigt sig helt med. Eftersom han inte kostat mig så mkt och aldrig kommer säljas så chansade jag :)
Roligt att det gick så bra, trots allt vill man att de ska kunna ta riktiga nappar.
Får jag tag i något billigt kit i mjuk vinyl ska jag testa detta.🙂
Det gör jag också på mina i mjuk vinyl!
Det är så kul när dem kan ha nappar och "dricka" ur nappflaska!