Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 795 ggr
mimbus
1

Nykomling!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Den här lilla figuren kom med posten idag! Den har stämpel i nacken, och enligt den heter modellen Azlin. Konstnären heter Nikki Britt.

Är det någon här som känner till något om den här dockan eller om konstnären?

RebeccaDaisy
0

Kan tyvärr inte bidra med någon mer info. Men ville säga Grattis till din nykomling! Jätte söt! ♥️🎈

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

mimbus
1

Tack snälla!

Rita-S
0

Det ända jag kan bidra med är hemsidan till Nikki Britt. Hoppas det hjälper lite iaf :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

mimbus
0

Tack för tipset!

[Vinter_]1
0

grattis

mimbus
0

Tack!

mimbus
0

Får jag passa på att be om lite åsikter också? Tycker ni att dockan ser ut som en tjej eller kille? Skulle vara roligt att höra vad ni tycker! 👍

RebeccaDaisy
0

Passar absolut som båda! Men jag skulle nog haft som en liten tjej! ♥️ Lite nyfiken! Har du tänkt på något namn? :)

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Carerik
0

Jättegullig! Så roligt att få se ett annorlunda kit, tycker faktiskt att det ser ut som en liten gosse.

mimbus
0

Tack Carerik!

mimbus
0

Tänkte på det du skrev, Carerik, att det är ett annorlunda kit. Vet du om det är väldigt ovanligt? Jag är inte själv så insatt i "dockvärlden", så jag känner inte igen så många av dockorna.

Carerik
0

Jag tror att det är mkt ovanligt, har aldrig någonsin sett det kitet förr, Försök att googla på det du vet om , alltid brukar man hitta ngt. Tycker det verkar vara en välgjord o fin liten kille. Det ska bli spännande o se vad du får fram om kitet.