Reborns iFokus

Reborns

Etikett: köp-och-sälj
Läst 1562 ggr
Fia81
1

(S) Reborn Sweetheart 15/9 2015

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
Underbara Sweetheart söker nytt hem, skicka ett PM om du är intresserad av henne ❤️ Hon är av kitet "Twin B" av Bonnie Brown!

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

[[Jagjag1]]
0

tråkigt att hon säljs :(

Tjeja
0

Hur mjuk är hon i vinylen och hur känns hon att hålla i jämfört med bebisar och jämfört med andra reborndockor du haft?

Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.

Tjeja
0

Hm…. 🤔 Funderar nästan om man skulle slå till bara för att få hålla i sin första reborn någon gång.. börjar bli länge jag letat efter "den rätta" nu..

Så kanske jag med kan sälja henne vidare igen sedan så snart jag hittat den önskedockan jag letar efter?

För hon är ju jättefin verkligen.

Funderar och funderar…

Um… Luktar hon lika mycket bebis som hon ser ut att göra förresten? 😃

[[Jagjag1]]
0

#3 Hur mkt kan du max ge för en reborn?

Tjeja
0

Det beror alldeles på vad det är för en reborn, hur den ser ut och vad det är för kvalitét  o s v. Mycket som spelar in! Framför allt hur mycket jag själv fastnar för just "den" dockan också.

Eller undrar du vad en reborn kan kosta?  Då varierar det enormt mycket på vad det är för material, kvalitet, skulptör och artist bakom dockan. Allt ifrån 800.- för en begagnad till 60 000 eller mer för en ny silicondocka kan dem kosta.

[[Jagjag1]]
0

#5 Mm men vad vill du max ge? jag kanske kan sälja en bra,

Tjeja
0

#6 det beror som sagt alldeles på vad det är för docka. Jag kan inte lägga ett bud eller säga ett pris på en docka jag inte alls vet vad det är för någon.

Men fastnar jag för en speciell så är jag beredd att betala skäligt för vad den är värd eller så tackar jag nej. En begagnad förväntar jag mig förstås är billigare än en ny. men även det beror ju alldeles på hur begagnad och använd den är förstås.

Fia81
1

Vad kan jag säga om denna lilla skatt 🙂 Det märks att hon är en kvalitets reborn både på skulptur och vinyl. Artisten har gjort ett fantastiskt hår och målnings arbete. Men även lyckats perfekt med vikten och baby känslan 👍

[[Jagjag1]]
0

#8 På dina bilder ser hennes läppar jätteglansiga ut här ser dem mer matta ut, är det någon effekt på dessa bilder?

Fia81
0

Jag har fotat med ett ljus som framhäver glansen i målningen. Bilderna ser olika ut beroende på vilket ljus man använder. Artistens bilder är "mörkare" för att framhäva dom fantastiska detaljerna. Är du ny här Jagjag1? du känns väldigt insatt? 🙂

[[Jagjag1]]
0

#10 brukar hänga här utan konto, så skapade ett för jag ville ha fler funktioner. har vart rebornsamlare sen länge.

Fia81
1

Välkommen hit med konto 🙂

[erika50]
2

Fina foton Fia man ser tydligt hur hon ser ut i olika ljus.👍

Hon får nog en ny mamma snart! Hon är jättesöt!

Alla som hänger här" tycker jag ska ha konto här, ska man sedan sälja en docka mm starta en egen tråd till den, jag blev osäker när jag läste inlägget vilken som var till salu, om det var fler, fick skrolla upp ,såg då att det bara var Fias.🙂

Fia81
1

Jagjag1 har avslutat sitt medlemskap……..

Tack erika50 🙂❤️

Carerik
1

#13 så klokt sagt, vi blir så trötta på alla som vill "hänga"här utan konto… Lycka Till med försäljning Fia.

Fia81
0

Tack till er alla som visat intresse ❤️ Sweetheart har nu hittat sin nya familj 🎈

Tråden kan låsas!

rebornmom
0

Låser ! :)

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer