Reborns iFokus

Reborns

Etikettvåra-reborns
Läst 605 ggr
RebeccaDaisy
0

Min samling 2015!

Här öser regnet ner idag så jag passade på att fotografera lite! Blev inspirerad av Fia81 som visade upp sin samling 2015, så här kommer lite bilder på min samling 2015! 😃 Elion tycker verkligen inte om sin nya mössa! Tar ett hårt tag om den och sliter av den!  photo image.jpg5_zpssmbbqgbj.jpg  photo image.jpg6_zpsttgasp16.jpg  photo image.jpg8_zps8kr9icf7.jpg  photo image.jpg7_zps5tgayrgs.jpg

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

RebeccaDaisy
0

Lillasyster Alva passar på att sova! 😘  photo image.jpg1_zpsae78xain.jpg  photo image.jpg2_zpsb0hiyzli.jpg  photo image.jpg3_zps8v2h3vah.jpg

RebeccaDaisy
0

Elvin busar med Elion! ♥️  photo image.jpg9_zpsm4vpacpx.jpg  photo image.jpg10_zpstzh2wpm4.jpg

RebeccaDaisy
0

Man blir trött efter allt bus! 😍  photo image.jpg11_zpsreuc2j4o.jpg  photo image.jpg12_zpsdlnt3h1t.jpg

RebeccaDaisy
0

Hela samlingen samlad! ♥️  photo image.jpg4_zpstgmmfabi.jpg  photo image.jpg13_zpspeylgslj.jpg

loolan
0

Så söta alla är och vilka gulliga bilder du tagit. Du har verkligen en fin  samling :)

[erika50]
0

Härligt fin samling du har!☀️ Fina bilder👍

[-lollo-]
0

Jättefin samling och underbara bilder! :)

Haku
0

Fina bilder

[sussi58]
0

Så fin samling 😊

RebeccaDaisy
0

Tack för era väldigt gulliga kommentarer! 😘

Fia81
0

Helt underbara bilder, din samling är fantastisk Rebecca :) Jag gillar hur du har blandat djur, silikon och vinyl dockor :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

RebeccaDaisy
0

Tack Fia81! Ja, jag har nog lite svårt att bestämma mig för en särskild riktning i mitt samlande, så det blev en blandning! 😘

rebornmom
0

underbar samling, och jättefina bilder! ❤️

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

RebeccaDaisy
0

Tack rebornmom! ♥️

[GråHäxa]
0

Vilken jättefin samling du har och superfina bilder med :) Elvin är ju för underbar!

RebeccaDaisy
0

Tack GråHäxa! ♥️