Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 1219 ggr
Vaargen
1

besviken+rebornköp.

Har du någonsin beställt hem en reborndocka och direkt känt dig besviken?  berätta mer :)

cornelianova
0

Yes..

Köpte en liten kille 2011 som jag var superglad för. Han var jättefin på bilderna. Fick hem honom bara för att upptäcka att han inte var målad, hans peruk var limmad med icke-vattentätt lim och hans ögon hade lim i dem. Tyvärr var det för sent för att få en refound. Jag arbetar fortfarande med hans skador idag :/
Han gick på 2300:-

Carerik
0

Det har hänt, när jag köpte en docka såg hon så fin ut, tror att hon hade extra makeup på bilderna, denna docka var ganska dyr så jag blev både arg o besviken, men eftersom denna artist inte ville ha dåliga omdömen på E-bay så tog hon tillbaka dockan, detta tog mkt tid o energi, jag sa till henne att jag ej vill se dockan till försäljning för samma höga pris förrän den var fixad, såg ej denna docka något mer, tror att hon slutat med dockor och återgott till tavlor och det kanske är bättre. Har hänt ngn gång att man ej riktigt sett på bilderna hur de egentligen ser ut. Ska man köpa eller sälja så behövs flera bilder.

Fia81
0

Ja tyvärr… Köpte en silikon baby som var tillverkad för en tv produktion i USA. Gud vad arg och besviken jag var… Den var så orealistisk på ALLA sätt. Jag sålde henne vidare till England för halva priset… Den kvinnan sålde sedan henne vidare… Så tråkig historia :(

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Carerik
0

Kom på att bland de förstaggr jag köpte en docka på Ebay, den var ej super dyr men kostade ändå ngra "lappar". Det stod att näsan var öppnad och det var den, jag kunde se något slags lurv sticka fram så jag tog en nål och pillade. Ju mer jag drog ju mer kom ut, det var nog flera meter jag fick fram, det var ngn sorts syntet , bomulls liknande material i tunna trådar. Jag tror hela huvet va r fyllt med detta konstiga lurv, visste ej om jag skulle skratta eller gråta, artisten sa att hon fyller sina dockor med det bästa material, Hhmmm, säger jag bara!

Rebornlady
0

Det har hänt men eftersom jag bara köper Bradford dockor så är det bara att skicka tillbaka dom.

Haku
0

puttar upp tråden