Sweetie är hemma, bilder!
Ooh en sån solstråle! Och hennes ögon ser verkligen levande ut! :-b
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Även om resan hem tog långt tid verkar hon mycket nöjd att vara hemma! 😘
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Tack Tjeja 😃 Ha ha Rebecca 😃 ja det var nog ganska tråkigt i lådan 😉
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Nä: ä så söööt! Grattis……
Klart hon är en Sweetie, jättesöt med det långa håret.
Tack sussi58 och Carerik❤️☀️
Sa inte du i den förra tråden att du hade svårt för pälsmössor? den här dockan har ju lika mycket hår som toddlers brukar ha fastän sweetie säkert är runt 50 cm gissar ja?? ba undrar inge illa menat fint leende och levande ögon.🙂
#7 Detta är ingen nyfödd docka… Hon använder kläder i 56/62 😉 Hon har tunt hår fast med lite längd, ingen "pälsmössa" 😃
#7 nä det är jag som har sagt att jag har svårt för pälsmössor 😂
Det handlar om vad som är realistiskt för åldern dockorna ska representera hur jag tycker att håret passar eller inte.
Till exempel får jag känslan av att Sweetie är mer gjord som en toddler än tex Norea som är samma kitt och då passar kanske lite mer hår bättre än på ett spädbarn. Men jo, jag tycker nog att sweetie här ser ut att ha lite väl mycket hår för min smak. Men därmed inte sagt att hon inte är fin, för det är hon. Jättefin och håret med som faktiskt ser ut att vara realistiskt glest och tunt ändå! Det är bara en smaksak för min del.
I gengäld kan jag ju tycka att Sweeties ögon känns väldigt levande och det beror säkerligen mycket på målning och ögonens riktning kanske? 😉
#8 de räknas ju ändå som en baby som är några månader typ? de har inte sånt hår..har aldrig sett det men ja förstår din tanke!
#9 de va inte ba du fia skrev "jag har också svårt för "pälsmössor"." i den tråden.
Det kommer fler bilder på Sweetie imorgon 🙂 Håret passar henne perfekt 😉
Fia ser fram emot de nya bilderna imorgon! Ska bli kul att se! 😃
#10 ja jag insåg det sedan, tror det var som svar på en av mina kommentarer som fia höll med mig om "pälsmössor" 😉
Ja, jag gillar inte "pälsmössor" på dom små… men denna tjej är inte så liten för mig 😃 vänta får ni se 😉…
#13 ja tycker hon är liten om man menar att man vill ha en helt realistisk baby så har ju en några månaders baby inte så långt hår, men de är bra att köpa sånt man tycker är fint!! så då passar ju sweetie dej!!🙂
Fina ögon! :)
OMG wilken söt unge! hi hi.. 😃
Ja nu förstår jag varför du valde henne före Norea! Håller med om att hon inte har någon "pälsmössa" på det viset alls! Vilken mysig unge förebilden till skulpturen måste vara med det där leendet för övrigt! 😍
Vad är det för hår Sweetie har? Vad brukar det vara på reborns med lite längre hår? Jag vet att många av de med kortare hår ofta har mohair, men finns det så långt mohair eller är det människohår på Sweetie?
Hålller med om att det är väldigt sött med lockarna och hon ser mer ut som en toddler med sitt hår och tänderna.
Super härliga bilder! Ser riktigt härligt busig ut! 😘 Super fin med sitt hår tycker jag!!
Hon har längre mohair, otroligt mjukt och med naturligt fall 🙂 Jag upplever denna skulptur som en mindre toddler 😃
Tack RebeccaDaisy ❤️☀️
Å men Gud så söt 😍
Mvh 😊
Tack Ellu74 🙂
Jag tycker denna bild blev ganska söt också 🎂😃

Underbart söt!…och fantastiska bilder! :)
Helt underbara bilder och hon ser verkligen ut som en liten större baby
med fint tunt hår..ser oxå en liten tandrad?….man behöver ju inte vara lång en kort liten tös!
Ååå så söt! ❤️ Måste få fråga, vart har du köpt den fantastiska ugglenappen?
Tack -lollo-, erika50 och RebeccaDaisy 😃 Nappen fick hon med sig från Ryssland 😉 Hon fick även med sig den matchande ugglan 😃 Lite Retro stil.
Visst är det så erika50, hon har faktiskt fått sina första tänder 😃 så söta 😍
Helt underbar tjej!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Hon är så söt och ser så himla levande ut med sitt leende! Vilka super fin bilder du tagit! :)
Hur söt som helst! Jag gillar verkligen hennes hår, tycker att det är otroligt gulligt med lockarna 😍 Hon ser väldigt levande ut!
Hon är bedårande söt💕