Magnetnappar till salu?
Jag söker magnetnappar till salu, inte många utan högst 4 stycken. Säljer någon?
Jag gör magnetnappar har några stycken hemma just nu. Problemet är bara att jag inte kan veta i förväg om magneten är vänd åt rätt håll så att din docka kan ta den. Så det är lite 50/50 om de fungerar eller ej. Om du är intresserad ändå så kan jag fota de jag har hemma just nu så du kan se om det finns några du gillar.
fota, vad kostar det? vad jobbigt om det inte skulle funka :O
Jo jag vet det är så dumt att det inte går att ta reda på det i förväg :S Jag sätter alltid mina magneter åt samma håll iaf så har man handlat en gång och det fungerar så kommer det alltid att fungera. Det borde ju inte vara helt omöjligt att pilla bort magneten och vända på den om det skulle vara fel håll.
Jag brukar ta 29 kr för en napp och handlar man 2 eller fler så blir det 25 kr styck.
Frakten brukar gå på 7 kr upp till 3 nappar. 4 nappar brukar behövas ett extra frimärke.
Det är lite utplockat just nu, men jag kan göra fler om intresse finns.
Skulle du köpa nappar och de är åt fel håll, så kan du ju alltid skicka tillbaka dem så kan jag skicka nya till dig med magneten åt andra hållet
Om magneten sitter åt fel håll… "peta" bara bort den och limma tillbaka den på rätt sida med Karlssons universalklister (köps på typ Ica :) om jag vill att det ska gå fort fäster jag magneten med lite häftmassa "kludd" och klipper ut en bit fixomull eller kirurgtejp och placerar över (finns på Apoteket och används vid omläggningar) Toppen bra :)
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
jag har köpt nappar till de jag rebornar perfekt bara att sätta magneten i huvudet
så de stämmer till nappen.
Finns det någon napp kvar?
Mvh 😊
Jag har 84 nappar till salu men utan magnet om du kan limma själv?