Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 959 ggr
[PulverMos1]
1

Reborndockor!

Hej, min mamma samlar på reborns. Inte jag egentligen, men ah jag kom in här så tänkte berätta lite om dem 😃
Vi har tre fullkropps silikondockor!

Och sen har vi 3 vinyldockor ^^

Av vinyldockorna har vi: rosie by sandy faber, Bonnie av linda murray och realborn Kase Awake!

Är inte säker på silikondockorna men vet att någon är av Romie Strydom!

Vill ni se bilder? min kamera funkar inte nu men sen kanske 

===

Fia81
0

Ja 😃 visa gärna bilder 😃

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Tjeja
0

Vad kul välkommen! Vill absolut se bilder på era dockor! Jag själv är speciellt nyfiken på Silikondockorna! 😃

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[erika50]
0

Vill gärna se bilder och på Romie Strydom en av våra favoriter när det gäller silikon babysar och en önske dröm att kunna köpa.

Roligt om man kunde se privata bilder hur de ser ut inte bara de proffsiga för försäljning .

Eftersom de oftast är mycket dyra i inköp.

loolan
0

Ja vad roligt! Visa gärna biler :)

Fia81
0

TS har avslutat sitt medlemskap.

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Tjeja
0

#5 men suck… vad trist vad var det för sätt? *ledsen*

[erika50]
0

😕 så trist när det blir så här😛

Haku
1

Varför är ni ledsna för att hon avsluta sitt medlemskap? Bara nyfiken.

[erika50]
2

Jag hade hoppats på att få bilder på  Romie Strydom silikon baby privat av någon som köpt här i Sverige, inte bara de försäljnings bilderna som finns i hela världen.

Kunde varit bra att få veta om dockan är värd sitt pris ifrån en Svensk köpare.

Därav att jag tyckte det var trist att intresset inte fanns att visa bilder ifrån samlingen.

[JennyPersson]
0

#5 #6 & #7 Pulvermos1 är min kompis och hon ville bara inte vara kvar på iFokus, kmr säkert inte ja vara länge heller.. måste hon lägga upp bilder här eller?? tråkigt att ni börjar säga saker direkt :/

Haku
0

#9 Ok då vet jag.

Tjeja
2

#10 tråkigt att hon började så bra och gjorde många glada för att sedan bara försvinna lika fort utan att berätta varför hon lämnar eller ens säga hej då!

[erika50]
2

Tråkigt att det blev så här, men pulvermos1 skrev ju och frågade om vi ville se bilder ifrån samlingen, det är ju då klart att man svarar, förstår inte problemet

ingen har varit otrevlig i svaren, tvärtom.

Detta här gör ju att man inte kommer att svara andra nykomlingar för  man vet inte om svaren blir det som de tänkt sig .  är  de intresserade av reborns?

eller bara är ute på sidan för att göra andra ledsna mm.

kanske bra ide att låsa tråden.