Reborns iFokus

Reborns

Etikett: våra-reborns
Läst 1843 ggr
[erika50]
2

Reborn träff på Västkusten?

Eftersom frågan kommit upp om ev en reborn träff på Västkusten

tyckte vi, jag och min dotter det kunde vara  spännande mot sensommaren,☀️

Vi har ett förslag, skulle Ullared kunna vara något som är av intresse, vi skulle kunna shoppa till våra reborns och ses över en lunch eller fika där, mycket har kanske lugnat sig efter semestrar i slutet av augusti början av september.

Om intresse finns skulle jag kunna kontakta dem om de har ett rum odyl som vi kan få uttnyttja för att visa våra dockor mm.

Skriv gärna hur ni känner inför detta!🙂

[sussi58]
2

Det låter som en toppen idé!!

cornelianova
2

Åh gud va roligt det hade varit!

[GråHäxa]
4

Väldigt bra ide! Jag tycker att det låter jätteroligt och kommer gärna, men jag får se om jag hinner. Jag och fästmanen min gifter oss nämligen i september så det är hysteriskt mycket att göra :)

Rebornlady
2

Jag med! Men jag har inget körkort….

[erika50]
1

Roligt att några har svarat, jag hoppas man kan ta sig till Ullared med buss, tåg??

Jag vet inte, men jag håller koll på tråden så får vi se om vi kan bli några i slutet av augusti till en träff där.

[erika50]
1

Grå Häxa Grattis!!😉Bröllop är härligt! Förstår att du har mycket att stå i då!

[GråHäxa]
2

Tack så mycket erika50 :-) Ja det skall bli riktig roligt :-) Men jag hoppas förstås på att hinna komma på träffen också ^^

cornelianova
1

jag bor nere i malmö utan körkort så det blir buss eller samm-åk för min del :P

[sussi58]
1

Jag kommer :)

[erika50]
0

☀️ pustar i värmen men tittar in här och kollar läget.

Vi har semester nu med allt vad det innebär…men jag ska kontakta Ullared 

och höra mig för var vi kan vara mm, skulle tro det blir i vecka 35 för då har vi inga hundutställningar mm.

Jag skulle ju tro att det är lättare i veckan, en till helgen, hur fungerar det för er?

Mycket folk i helgerna men det kanske kan var okey ändå.

Skriv gärna hur ni tycker!

[sussi58]
1

Ja en veckodag är toppen.

[erika50]
0

Har nu kollat med Ullared om ev en konferenslokal att vara i mellan 12-16.00

men det kostar då 260 kr pp. kaffe/te med kaka ingår, lite dyrt tycker vi, men kastar ut frågan innan vi ser en annan lösning😉Lokal led v. 35 tisdag eller söndag.

En lösning är att höra om det går att reservera ett bord i cafeterian/matsalen

där vi kan sitta. Ev ska min dotter och jag vara kvar över natten och hyr då en stuga som vi kunde ses i innan Shopping, vi har inget bestämt ännu.

Hur som helst kommer vi att resa till Ullared v 35, så de som vill träffa oss så finns vi där mer info kommer, pm mig när du säkert vet att du kan vecka 35, gärna veckodag som passar bäst.

Det är ju några veckor kvar dit.🙂

[sussi58]
1

Men det var överkomligt :)

[erika50]
0

Ja priset är om vi kan bli 10 personer och jag behöver veta det snart då man måste boka för det är snart fullbokat i vecka 35 var endast tisdag och söndag kvar

kan ju oxå bli i början av september men jag avvaktar och ser hur många vi kan bli.

cornelianova
1

Jag kan tänka mig att betala 260:- :)
Måste hitta ett sätt att ta mig dit bara :/

[sussi58]
1

Tåg till Varberg Cornelianova så kan jag ta dig där.

[erika50]
0

Låter bra då är vi fyra just nu som kan betala 260 kr  med gråhäxa om hon är villig att betala samma är vi fem, bara 5 st till😉

cornelianova
0

Jättebra isåfall #16

[GråHäxa]
0

Om det blir i v.35 så kan jag troligtvis komma också :) i september däremot har jag svårt att hinna. Men 260 kr låter överkommligt. Måste bara titta på sätt att ta mig dit på också :)

[erika50]
0

Hej igen,

jag har lagt upp på facebooks sidan oxå om träffen och att folk där ska Pm mig 

och innan denna veckas utgång, jag kan känna att tisdag / söndag v 35 kanske hinner lokalen bli uppbokad, en ide att skjuta fram mötet tills i slutet av september? Jag avvaktar alla svar  så får vi se hur många som jag fått int tills på fredag efter kl 15.00 därefter kontakta Ullared igen.

lollogumman
0

I slutet av september vore kanon tycker jag, då har det kommit in mer vinterkläder och julsaker. Men jag kan även vecka 35. Men som sagt vecka 39 vore perfekt. Jag betalar260:-. Det skulle vara så himla roligt att få träffa er med samma intresse. Vore en bra ide att träffas i eran stuga innan. Jag har husvagnen med mig, mannen får stanna där så länge.

[erika50]
1

Tanken med konferens lokalen är ju att man kan lägga upp eller sätta sina reborns

för utställning, bra bord etc, jag tänkte oxå kunna visa de färger jag jobbar med, det blir inte trångt och det är helt privat för alla vill kanske inte visa ute vad vi har med oss. Det kanske är flera av oss som vill dela med sig av tips och ideer av reborning mm. Tillfälle byta sälja mm. Funkar inte vecka 35 , kan vi inte tidigare en vecka 38 och 39.

Så alla ni som är intresserade av denna träffen Pm mig, vilka veckor som passar er bäst gärna dagar , Sista datum blir då nu på  söndag kl 15.00,  då ser jag hur många intressenter det blitt så utgår vi därifrån. Förhoppningsvis blir vi 10 st eller några fler.👍 Vi håller tummarna för att det går🙂

lollogumman
1

Vi brukar åka söndag till tisdag, det brukar fungera inte varit så mycket folk då. Vad jag ser fram mot denna träff. Har hållit på med reborns i 11 år och aldrig haft någon att dela det med. Är så glad att jag hittade denna sidan. reborns ärett av mina största intresse.

[sussi58]
1

Hej erika50! Skriv upp mig för jag kommer. Ska bort några dagar nu. Hälsningar sussi58

[erika50]
0

Lollogumman  o sussi58 har skrivit upp er på listan som kommer👍

cornelianova
1

Jag kommer med största sannolikhet, men jag vågar inte boka något för det brukar alltid ställas in :/

Carerik
1

Så himla bra ni har det som bor på "rätt"sida, härifrån mig är allt så himla långt bort, allt blir så mkt mer komplicerat, så synd!

[erika50]
0

#26 vi kommer inte att ställa in, blir vi bara några kommer vi i alla fall, min dotter och jag bor i stuga eller på hotellet eller i vår husbil. Bara sjukdom kan vara hinder, men vi är friska! Vi brukar alltid ta en tur till Ullared sensommar/höst!

vi räknar med dig!

[erika50]
0

😃 Hej igen,

Söndagen den 30 augusti kommer vi till Ullared, inte klart om det blir stuga eller hotellrum för vår del, men då kan vi mötas upp i vår stuga/alt rum vid 12.00 tiden.

Vi reser hem måndag efter kl. 12.00. Välkomna ni som kommer , ska bli roligt att ses, mer info kommer om vart vi ska bo och var vi möts upp!🙂

Rebornlady
0

Ligger Ullared på västkusten?

[erika50]
0

Några mil ifrån Varberg/Falkenberg

Silvana B
1

Hej. Om träffen blir i Augusti då ska jag försöka komma också.

[erika50]
0

Hej Silvana B Träffen blir i augusti 30/8 och vi stannar tills den 31/8 måndag.

mer info kommer.

cornelianova
1

hänger med!

Wilda77
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh, vad roligt! Jag och Tuva ska försöka att komma 😊

[Charlotta360]
0

Ska försöka komma också..

cornelianova
1

vet inte om jag kan längre… min bror fick jobb i new york så vi sparar allt för att kunna hälsa på, men jag ska göra mitt absolut bästa :)

cornelianova
0

jag kan inte.. tåget kostar 840:- och jag hittar inga bussar som går…

[erika50]
0

Hej alla som är intresserade till träffen i Ullared söndagen den 30 Augusti kl 12.00

Plats meddelas via Pm till er som anmält sig till mig , så är du intresserad, skicka mig ett PM .😉

[erika50]
0

HEJ IGEN,

Nu är det klart vi se söndagen den 30/8 kl.12.00 i entren på Hotellet Ullared

där vi bor under vår vistelse där. Vi kommer att vara i entren tills ca 12.30, har ingen kommit då, räknar vi med att ingen träff blir utav.

Vill du veta mer hör utav dig via PM!

[GråHäxa]
0

Tyvärr verkar det inte som att jag kommer att kunna komma. Hittar inga passande förbindelser :(

[sussi58]
0

#41 Var kommer du ifrån?

[GråHäxa]
1

#42 Jag bor i Göteborg. Men nu har min mamma  faktiskt erbjudit sig att köra mig. Så då kan jag nog komma ändå :) Får man ta med sig sin mor trotts att jag är vuxen och hon inte har några reborns? 😃

[Happy!]
0

Ja oj va kul!!!!!!!😉

[erika50]
0

#43 det är helt okey att ta med din mor😃

[erika50]
0

#44 Happy, kommer du också?😉🙂

[erika50]
0

Nu kan någon låsa denna tråd!

lollogumman
0

Kan tyvärr inte komma ,fick inbjudan på dop den dagen. Mitt barnbarn ska döpas, jättekul, men tråkigt att jag inte fick träffa er som jag har sett fram emot. Hoppas verkligen att det blir fler träffar.

Haku
0

Jag bor för långt bort det är trevligt iniativ med rebornträffar synd att dem typ alltid ombokas/ställs in eller att för många som skulle komma ändrar sig blir så svårt att få till något då. Hoppas ni får en trevlig rebornträff :)

Inlägget är låst för nya kommentarer