Reborns iFokus

Reborns

Etikettköp-och-sälj
Läst 1803 ggr
eehh92
0

reborns till salu

Jag har 4 stycken reborns till salu. tre som jag skapat själv och en från anna pz reborn nursery. De är långt ifrån perfekta eftersom de är mina första och säljs därför billigt. Går att måla/rota om dem.

1. Marnie är skapad av anna pz och är 52 cm lång. Har endast haft henne i tre månader så hon är som ny. 2000 kr för henne plus frakt.

2. nod kitet av donna rubert. Denna bebis har inget hår på huvudet men har rotade ögonfransar. Hon är en helkropp vinyldocka och har flickkön. Hon är 42 cm lång. Kläder i liten storlek följer med.  1200 kr plus frakt

3. lexi kitet av sandra White. Hon är den första dockan jag rebornat. Hon är 48 cm lång och har rotat hår. 800 kr plus frakt

4. liam kitet av Marissa May. Han är 48 cm och har rotat hår. 1000 kr plus frakt

Alla dockor har magnet så att dem kan använda magnetnapp. Dockorna kommer med kläder, blöja, magnetnapp samt en filt. Priserna går att diskutera vid en snabb affär.

[angelica88]
0

Kan du tänka dig att sälja docka nr 2 (nod kitet ) billigare? Hör gärna av dig till mig på pm isåfall :)

eehh92
0

Nod är redan såld :)

Stortroll
0

Är nummer 2 kvar?

Titta gärna in här ---> Min blogg

eehh92
0

Nej hon är såld.

Stortroll
0

#4 Menade 3

Titta gärna in här ---> Min blogg

eehh92
0

Nummer 3 finns kvar. Skicka ett PM vid intresse!