Reborns iFokus

Reborns

Etikettköp-och-sälj
Läst 1633 ggr
[angelica88]
0

Letar efter min första reborn. ❤

Hej. Jag letar efter min första reborn baby. Det får gärna a Vara en av silikon och gärna helkropps så verklighetstrogen som möjligt. Hem får gärna ha slutna ögon. Bomba mig med bilder och priser på era skönheter. Kram Angelica

Carerik
0

Svarar när jag kommit hem, svårt att skriva i bil…

[Happy!]
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bevaka eBay, där är det vanligare med "full body soft silicone baby"…

Själv hittade jag min Svea så… Hon är en "Hannah-sculpt" av Joanna Gomes begränsade upplaga på 20 bebisar. Har kostat 40" men tack vare säljarens akuta behov av pengar fick jag henne för 15"  

Tänker att om jag någon dag tröttnar på detta har jag ändå gjort en god investering i en kvalitetsdocka och kan få igen pengarna.

Hon är helkropps-silicone-baby, jointed huvud- dvs kan vrida huvudet och därmed lite tåligare och mer realistisk i posering, rotat mohairhår på hjässan, ögonfransar och ögonbryn, (Vissa dockor har rotat hår men målade ögonbryn), 

Svea har slutna ögon, mun som går att öppna med gom och tunga,(kan använda en vanlig napp)  väger 3,800 och 52 cm lång. 

Något du även kan ta ställning till är om du vill ha armatur i armarna. Min Svea har det. Blir kanske inte lika mjukt och följsamt men mer naturlig och varierad look vid posering. Raka eller böjda ben kan också vara något att fundera på.

Är själv grymt imponerad av de silikondockor som har en "inner-core belly"… men de dockorna är dyyyyra… typ 70"  https://youtu.be/a1HYiToOqZ0

Lycka till med ditt sökande!!!

=====================================

[sussi58]
1

Så söt!

Carerik
1

Jätte fin, riktigt gullig och ser bara sovande ut , problemet för mig med silicon dockor är att en del ser för verkliga ut, jag får en obehaglig känsla ibland av de sovande. Gillar ej riktigt vad de påminner mig om…..

Carerik
1

Åhh, kollade på filmen alldeles nyss, trodde det ej men en sådan väcker verkligen -Vill Ha!!! Känslorna, som en riktig sovande baby , super fin !

[erika50]
3

❤️ En jättesöt silikon baby,🙂 filmen har vi sätt på you tub, ja vad ska man säga..

det går framåt i utvecklingen och snabbt, det händer mycket och förhoppnings vis

kanske att priserna sjunker på silikon dockorna när det blir fler som gör dem.

SweetBlossom
1

2# Happy så söt bebis. Och vilken film😊😍 Vad säger man, fantastisk 😍😍😍

Haku
0

har du hittat reborn ännu? #0

[angelica88]
0

söker fortfarande efter en bebis som är verkligehtstrogen :)

[angelica88]
0

måste säga att din lilla silokone tjej är det finaste jag skådat happy. var rädd om henne 😍

rebornbabiesislove
0

så himla söt är hon till försäljning