Reborns iFokus

Reborns

Etikett: köp-och-sälj
Läst 2562 ggr
Haku
0

Reborn tvillingar till salu!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Letar nytt hem åt dessa reborndockorna som är tvillingar, jag har inte ägt dem länge så känns tråkigt att sälja dem men vad ska jag säga? jag letar efter en reborn som passar mig till 100 % och det verkar som att det kommer bli en del "sälja" på vägen då jag inte hittar rätt.  Dem säljs enbart tillsammans, Båda har helkropp dem är helt pojke och flicka av mjuk vinyl LDC softline vinyl, dem har svart mikrorootat hår och mörkbruna Lauscha kristall ögon, dem har ingen magnet i sig och kan ta piggnapp.Dem är skapade av Marianne´s Reborn Dolls och väger 2,5 kg till sina 54 cm båda är av Kit: Kai by Jannie de Lange. Det följer med nappflaskor, piggnappar, blöjor, flera nallar, flera filtar, babyborste, certifikat från rebornartist och flertal kläder. Dem är i fint skick!

I den här tråden finns ännu fler bilder på dem: http://reborns.ifokus.se/discussions/55b70bc4ce12c4321f00093e-tvillingarna-li-lo?discussions-1

Snälla mejla vid intresse (skriv inte i denna tråden)

Mvh "Haku"

Haku
0

Dem har fått en intresserad & blir antagligen sålda. Uppdaterar snart

Haku
1

Nu är dem ivägskickade till sitt nya hem!

Fia81
0

Härligt 😃 Lycklig resa 🎈

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Haku
0

#3 Japp, dem kommer till någon som är väldigt intresserade av reborndockor så det ska bli kul att dem kommer dit :) ☀️

[erika50]
0

Lycka till säger vi❤️

Haku
0

:) jag tror det går jättebra, tack!