mycket söt! hur valde du att köpa henne? :) var är hon från?
Vad fin hon är. Vill du presentera henne lite mer?🙂
Hon är söt fast man ser ju liksom inte så mkt när nappen är i vägen, så fota gärna utan napp också….
Hon var då för söt, lite mer bilder, vilket kit är hon ifrån vem har rebornat henne?
Grattis till din första reborn!
Hm…ju längre jag tittar på din bild så har jag en fråga? Är inte det här en riktig baby?
#5. Samma tanke!
Jag klickade upp bilden och jag tycker man ser att det är en reborn tillexempel ögonfransarna, men den är välgjord :)
Sååå söt grattis :)
Jag har förstorat , men ändå…?? Bilden tagen i ett bra läge ögonfransarna ser mycket äkta ut!
Tror inte TS skulle skrivit reborn om det vore en riktig bebis! men vi får se om det är en riktig bebis eller inte. Vad bra gjord den är om så många tror den är riktig också, eller så är det en riktig bebis. Hehe nu blir jag själv förvirrad
Det ser ut som en riktig bebis ;)
oj vad den måste vara riktig! :O
hon är extremt realistisk men helt klart en reborn för mig :) ser ut som ett kit, så det är kanske därför jag tycker det ser ut som en väldigt fin reborn..
#13 håller med dig om att det är en reborn ändå :) också på sättet hon håller kroppen när hon fotar-
Åh så söt :)
Nu ser jag att det är en reborn men inte på den första bilden,hon är jättesöt!
Gullig :)
En till ;-)
Jättesöt!
Hon är väldigt fin. Ett söt litet ansikte och gulliga små händer :)
Knubbig och söt tjej! ♥️
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
vilket kit är det? jättesöt!
Hon är så gullig vem är det som har gjort henne? 🙂
Vill också veta vad kittet heter vem som gjort henne?
JULIETTE Av Linda Clark
Verkligen en jätte fin liten tjej ✨
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Mina små söta händer!
Så söt:)
Funderar på att sälja min skatt och ställer frågan här om det finns intresse! Skicka PM eller skriv här om du är intresserad, vilket pris du är beredd att betala och om du vill ha mer bilder!!! 😀
Verkligen helt underbar!
Så fin!!!!❤️
Söt liten tjej💛
Någon som är intresserad?
Så söt💛