Oh, har bara sett två… finns det fler?
Lite mystifierade kan jag tycka… men intressanta också, finns ju så många sätt att se på allt och allt med människor och lite udda sådana är ju kul.
Jag har sett några olika, några är helt okej men de flesta vinklar så att de får hobbyn att verka skum och att människorna är "dumma i huvudet"
Outsider tycker jag var helt okej, men den borde inte varit i avsnittet "barngivarna" utan det hade varit bättre om den var med annorlunda hobbys eller något. Jag fick faktiskt förfrågan om jag ville ställa upp i ett outsider avsnitt om reborns, men tackade nej :P Men idag hade jag kanske tackat Ja, skulle vara roligt att försöka få folk att förstå att alla som har reborns inte har dem som barn utan att det faktiskt är en hobby :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
#1 Det finns säkert fler, har för mig att jag sett 3-4 stycken.
#1 Jag gjorde en tråd för länge sedan om dokumentärer, alla länkar fungerar inte längre men några finns kvar i tråden. Men finns massa på youtube :)
http://reborns.ifokus.se/discussions/530797708e0e74769e000679-reborn-dokumentarer
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Tänkte på samma#2, det var ok men kanske i annat sammanhang, tycker att de få jag sett vinklas lite konstigt, självklart ska du vara med om du skulle få en till förfrågan, eller hur ?