Två trötta bebisar.
Fina!
Superfina! Älskar deras mulliga lår, fingrar och rynkorna på hakan! 😉
❤️Bara så söta!
Så goa båda två ❤️ Söta nallar 🙂
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Tack! ;)) Dessa två är så speciella för mig. Jag älskar definitivt bebisar med uttryck.
Sååå söta! ♥️ Är Lill tjejen i inlägg #6 en silikon bebis? Vad är hon för skulptur? Blev så nyfiken och vill se mer bilder! Så härliga lår! 😍
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Hej! Ja hon är helkropps silicone och hon är Ruby sculpt av Selena Saxton.
Älskar oxå babysar med uttryck, de är sällan de "docksötaste"men mkt roligare att titta på, just de två i korgen är helhärliga, längtar lite tills min gäspande bebis kommer….
Ja kan tro det, du får visa många bilder sen.
Vad kostar en Ruby silicone?
Dom är jättedyra;)
PRIS PÅ DOCKOR! Tycker att man kan lägga frågor om pris i ett PM ( meddelande)! Det är ganska ointressant, om man tänkt på att köpa denna sorts docka har man oftast googlat och läst om kit, artist och natirligtvis priset. Kan känna att det är ganska ofint att bara kasta ut sådana här frågor. Tycker att sussi58 gav dig ett bra svar, jag tror att när det gäller priser på reborns så har de flesta av oss klart för sig vad det ena eller andra kostar. Vet man inte kan man kolla lite på Ebay eller söka på det speciella dock kitet. Känner likadant om frågor gällande Försäljning, när man säljer dockor får man ofta fråga om dockan är av silicon, det är klart att man måste få fråga men det säger sig själv att en docka för några tusen lappar inte är en silicon, hittar man en sån för det priset, Köp Ej ! Silicon dockor Är och Ska vara dyra. Googlar man får man ofta svar. Det sägs att inga frågor är för dumma för att frågas, det är en sanning med modifikation, Som sagt vad jag eller du betalat för dockan angår ingen annan.
Bra sagt Carerik :-) så är det. Därför säger jag inte priset, och dessutom är hon inte till salu heller. Kram på er
Verkligen jättesöta ❤️ Vilka fantastiskt fina och realistiska ben på #6 Det ser jätte verkligt ut med vecken runt knät, wow säger jag bara 🙂
Hon är riktigt verklig :) på något vis.