Fråga om silikondocka
Kollar på en docka som är av silikon(vet att armar och ben är av silikon men ej magen den är av tyg) den kan inte ta riktig napp utan bara avklippt eller magnet.Finns det silikondockor som inte kan ta riktig napp? (kanske är en dum fråga men har bara sett dem som kan ta napp) kan någon snäll förklara för mig ;D?
Det beror på hur öppnade/djupa silikon dockorna är i munnen, mindre djupa behöver en tillklippt napp 🙂 Jag har haft flera silikon dockor som kan ta hel napp också! Elsie Mae från Donna Lee som jag hade använde magnet napp, men det är ovanligt på silikon dockor.
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Jag har ett silikon kit hemma som jag skall måla lite längre fram. Det är armar, ben och huvud i silikon och kropp i tyg. Den kommer ej att kunna ta napp överhuvudtaget. Munnen är stängd på den och huvudet är fyllt med silikon så det går ej att sätta i någon magnet. Men annars beror det väll på hur munnen är utformad, gissar jag? Om det får plats en hel napp eller ej :) Edit: ursäkta upprepningen , han ej se att Fia81 hade svarat :)
#1 vet du varför det är ovanligt med magnet på silikondockorna :)?
Silikondockor är solida 🙂 dom har helgjutet huvud.
#4 okay, men det finns ändå silikondockor med magnet va? :) du sa att du ägt en?:P
Ja men det är väldigt ovanligt 😉 Jag vet att Donna Lee gjorde om dom sista Elsie mae dockorna så dom hade öppen mun istället. Måste varit ett jätte pyssel att få ditt magneterna…
Antagligen har hon gjutit in magneten i munnen på något sätt… Väldigt klurigt haha!
Men #1 0ch #2 har rätt :)