Crystal av Donna RuBert
Hej, nu är jag tillbaks på forumet igen med ett fast konto(kommer ej byta konto igen mitt gamla är helt borttaget och kan inte logga in där igen)
Jag har mejlat och berättat vilket konto jag hade förut för flera av er, om ni undrar snälla mejla 🎈
Ska antagligen beställa en liten docka med ljusbrunt hår och mörkblåa ögon crystal av donna rubert hon blir isåfall ca 55 cm 2800g, hon har hela armar och 3/4 ben men kommer inte bli klar förrän i september/oktober så blir en lång väntan.
Jag har sålt/köpt mycket snabbt förut men har bestämt mig nu att nästa reborndocka ska jag behålla i några månader innan jag gör beslut om den ska säljas vidare så jag får en magkänsla om det känns rätt eller ej.
Hoppas ni alla har en trevlig sommar, någon annan som väntar på en beställlningsreborn ? =)
Välkommen tillbaka! Det är så roligt att du är tillbaka igen, har saknat dig och dinainlägg….Det är absolut inget fel med att sälja snabbt, det enda problemet är att man förlorar en hel del pengar.. Men det är nog klokt att vänta ett tag innan man säljer. Jag säger det igen: kul!
Tack !! :) blir så glad av denna hobby kan inte förneka det och fina människor på detta forum!
Jag väntar faktiskt på en customorder! Jag har bokat Elyse av Cassie Brace, kitet har beräknad leverans i slutet på augusti. Så nu håller jag på och väljer en rebornartist som ska reborna henne. Jag absolut älskar det här kitet och det ska bli så roligt att få en egen! 😘 Hon har hela armar, ben och en magplatta.
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
#3 Kul :)
Vad ska du välja gällande hårfärg och ögonfärg :D?
Japp nu är hon beställd, så nu är det bara att vänta :) Kul att få ha bestämt hårfärg och ögonfärg….
Var tvungen att kolla kitet, jättegullig liten putmun.
#6 Ja och dubbelhakan 😃 http://www.tinkerbellcreations.co.uk/crystal-7725-p.asp
#4 En blandning av blont till ljusbrunt hår och blåa ögon! Är ganska säker men funderar fortfarande lite. Men har ju tid på mig! 😃 Vem kommer att reborna henne? Ska det bli en tjej?
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
#8 Ja det är faktiskt Anna pz, jag har haft reborndockor nu från flera rebornartister i sverige men anna pz har jag vart mest nöjd med även fast jag sålt dem fort har jag alltid gillat hur hon framställer dockorna! och hon säljer till bra pris också speciellt eftersom jag köpt hos henne förut. Det blir antagligen en tjej… :)
Välkommen tillbaka! Verkligen kul att dig här igen! :)
tack ^^ska bara hänga lite här då och då, kul och se vad ni lägger upp.
Välkommen tillbaka!
Välkommen tillbaka 😃 Grattis, nu blir det en spännande längtan!
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Välkommen tillbaka, roligt att ha dig här igen 🙂 Det är ett jättegulligt kit du valt, skall bli kul att se när den här färdig!
Är fortfarande tillbaks men var tvungen att skriva till rebornartisten och säga att jag ångrade mig vilket var helt ok för henne… Så jag beställer inte denna dockan! kanske skaffar en annan docka om några månader fast är inte säker har ju egentligen slutat samla på reborndockor. Men kommer hänga lite här på reborns.ifokus ändå!