Reborns iFokus

Reborns

Etikett: reborns
Läst 1160 ggr
Lena650
1

Reborn Träffen 25/7 i Kalmar.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag 11/6 sätter jag stopp för fler anmälningar till träffen. Tycker vi är en lagom grupp nu. Ni som redan anmält er är hjärtligt välkomna. Adress o telenr: lämnas i PM.

Li ekberg
0

Ingen träff i Malmö?

Li ekberg
0

Ingen träff i Malmö?

[erika50]
2

Malmö eller dess närhet kan vi tänka oss .

Vi kan oxå resa till Norrköping/Nyköping.

Jag funderar på ev ha ett möte sensommar i vår Byggde gård  med Artister som målar reborn ,samlare välkomna med. Jag bor 2,5 mil utanför Kalmar.

Man kan stanna över i byggde gården men  man måste ha  sovsäck + luftmadrass/tältsäng med sig.

Lena650
1

Mitt inlägg här gällde Reborn Träffen i Kalmar 25/7 inget annat.

cornelianova
0

åh va synd! Hade gärna kommit! Aja nästa gång kanske :)

SweetBlossom
1

Skall bli jätte trevligt att komma till dig Lena i Kalmar den 25/7 😊😊😊 #3 erika50 Om du skall anordna en träff, är det inte bättre du börjar en egen tråd? Tänkte mest så det inte rör ihop sig 😝

Lena650
1

Cornelianova, du finns med i anmälningarna som gjorts, du skrev att du kanske skulle komma. Du är välkommen om du har möjlighet att komma, skulle va roligt.

Mittenskittens464
0

Jag är lite nyfiken, vilka är det som kommer/kanske kommer? Om man får fråga så förstås :P Jag dyker iallafall upp, vem jag tar med vet jag inte än då jag inte bestämt vem som ska få följa med på resan söder ut än i år. (Är det någon särskild ni vill träffa på träffen får ni väl höra av er.) Men en av mina små kommer med ;) Vore hur som kul att veta vilka som kommer den 27juli, vilka man får träffa :)

[sussi58]
1

Så trevligt det låter med reborn träff 😊

[erika50]
0

# 1-2 jag svarade  bara på Li ekbergs kommentar🙂

[Charlotta360]
0

Ok. Vad synd att det var fullt hos dej. Hade gärna kommit. Hade tyckt det var roligt. Har precis skaffat 2 reborn. Men hoppas vi ses en annan gång.

[sussi58]
1

Blir det rebornträff på västkusten oxo?

[erika50]
1

#12 sussi58 vi kan tänka oss resa över till västkusten för reborn träff!

Vanessa/elicabeth Gör gärna en ny tråd, så kan vi se om fler är intresserade.

[sussi58]
1

Ja det låter trevligt!!

cornelianova
0

Uppmuntrar till den där västkust tråden ;)

Uppdatering några minuter senare:
Ser att tråden finns redan 😃