Reborn Träffen 25/7 i Kalmar.
Ingen träff i Malmö?
Ingen träff i Malmö?
Malmö eller dess närhet kan vi tänka oss .
Vi kan oxå resa till Norrköping/Nyköping.
Jag funderar på ev ha ett möte sensommar i vår Byggde gård med Artister som målar reborn ,samlare välkomna med. Jag bor 2,5 mil utanför Kalmar.
Man kan stanna över i byggde gården men man måste ha sovsäck + luftmadrass/tältsäng med sig.
Mitt inlägg här gällde Reborn Träffen i Kalmar 25/7 inget annat.
åh va synd! Hade gärna kommit! Aja nästa gång kanske :)
Skall bli jätte trevligt att komma till dig Lena i Kalmar den 25/7 😊😊😊 #3 erika50 Om du skall anordna en träff, är det inte bättre du börjar en egen tråd? Tänkte mest så det inte rör ihop sig 😝
Cornelianova, du finns med i anmälningarna som gjorts, du skrev att du kanske skulle komma. Du är välkommen om du har möjlighet att komma, skulle va roligt.
Jag är lite nyfiken, vilka är det som kommer/kanske kommer? Om man får fråga så förstås :P Jag dyker iallafall upp, vem jag tar med vet jag inte än då jag inte bestämt vem som ska få följa med på resan söder ut än i år. (Är det någon särskild ni vill träffa på träffen får ni väl höra av er.) Men en av mina små kommer med ;) Vore hur som kul att veta vilka som kommer den 27juli, vilka man får träffa :)
Så trevligt det låter med reborn träff 😊
# 1-2 jag svarade bara på Li ekbergs kommentar🙂
Ok. Vad synd att det var fullt hos dej. Hade gärna kommit. Hade tyckt det var roligt. Har precis skaffat 2 reborn. Men hoppas vi ses en annan gång.
Blir det rebornträff på västkusten oxo?
#12 sussi58 vi kan tänka oss resa över till västkusten för reborn träff!
Vanessa/elicabeth Gör gärna en ny tråd, så kan vi se om fler är intresserade.
Ja det låter trevligt!!
Uppmuntrar till den där västkust tråden ;)
Uppdatering några minuter senare:
Ser att tråden finns redan 😃