Reborns iFokus

Reborns

Etikettvåra-reborns
Läst 553 ggr
[Charlotta360]
0

Kewin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var ute och gick för första gången med Kewin i barnvagn. Det kändes bra men lite nervöst på samma gång när folk gick förbi, speciellt gamla personer som gärna vill titta. Hur kändes det för er första gången?

[erika50]
1

Jag, Vanessa ( lånar min mammas dator) kändes mycket ovant och konstigt, men roligt på samma gång.

Då jag inga barn har kan jag tro att det känns så när man fått en riktih baby och för första gången ska ut på promenad, jag hade en nyfödd reborn i min vagn som sov, jag tror ingen funderade på om det var en docka utan de trodde nog att det var en riktig baby.

Idag när jag har toddlers som sitter upp, ler många, och en del frågar om de får känna på dem tycker de ser så verkliga ut och frågar varifrån jag fått/köpt dem.

reborns are awesoume
1

Jag tyckte att det bara kändes roligt. Jag hade ingen barnvagn då, och jag hade min pappa med mig. det var så spännande, men nu när jag tänker på det, så köndes det nervöst.

RebeccaDaisy
1

Vilken söt onepiece!  Får man fråga vart du köpt den? :)

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

[Charlotta360]
0

Köpte den på åhlens😃

[GråHäxa]
3

Jag har bara tagit ut mina för att fota dom i skogen och dit fick de resa i en Ikea påse 😃 Skulle gärna vilja ha en barnvagn med känner inte riktigt att jag har plats för det. Sedan skulle jag tycka att det var ganska jobbigt om folk vill komma fram och titta.

Men jag läser Reborn World Magazine och där var den artikel i hur man tar ut sina reborns utan att någon märker att det är en docka. Kan översätta artikeln och skriva ett eget inlägg om det någon dag när jag hinner 🙂

[Charlotta360]
0

GråHäxa: Om du hinner så gör gärna det😄