Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 615 ggr
reborn_MOM96
0

Sommar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja nu kan man väl ändå säga att det är sommar på riktigt i alla fall här i sthlm! Här där jag bor har vi 23 grader vatmt och sol idag! Så det är väldigt skönt att bara ligga och slappa i skuggan! Det tyckte wilda med. Var i stan på fm och köpte kaninmat mm. Sen när jag kom hem så tog jag med wilda och gick till stranden och badade var riktigt skönt faktiskt. Men nu är jag hemma igen och wilda vilar. Medan jag virkar på hennes filt! Trevlig helg alla fina!

[-lollo-]
0

Låter härligt med sommar! Vi har ganska varmt här i Skåne men ingen sol…det kommer säkert. Låter som ni har haft en trevlig dag! :)

Trevlig helg till er med! :)

[erika50]
0

Tack det samma, Wilda är jätte söt i sin sommarklänning, vi har oxå haft fint väder idag med upp till + 22 grader men i havet är det kallt!

Carerik
0

Wilda vilar skönt ser jag, njut av ert väder, här uppe i norr har vi äntligen fått sol efter en hel veckas regn, tror inte graderna kommer upp i mer än 19….. Nåja vi slipper ju regnet, i havet brevid oss är det ca 10 -12grader, så ingen bad temp.

RebeccaDaisy
0

Soliga hälsningar här ifrån med! ☀️

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

reborn_MOM96
0

Ja vädret kan ju verkligen vara om växlandd men till slut kommer nog sommaren jag hoppas på det i alla fall