Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 800 ggr
reborn_MOM96
1

Hur kunde jag?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej sorry för mitt förra inlägg borde ha funderat mer på mitt säljande! Har nu kommit fram till att wilda ska få stanna här!!! Jag har ett band till henne som jag inte har haft till mina tidigare reborns. Därför kommer hon få stanna här:) För jag kommer ångra mig om jag säljer henne:/ så därför kommer hon att stanna! Ledsen att jag inte insåg detta tidigare men det gör jag nu! Vilket är bra! Hoppas ni haft en trevlig midsommar! Jag haf nyligen fått ett jobb, så imorgon ska det jobbas! Ska bli riktigt roligt. Så ikväll blir det mys med wilda och kamske en liten youtube video!!

Carerik
1

Du behöver absolut inte ursäkta dig, detta har nog hänt de flesta av oss. Ibland får man lite "hjärnsläpp" och gör sådant man får ångra, jag la ut en docka på Tradera och tänkte att jag tar bort den när jag jobbat klart. -SÅLD, stod det på mailen när jag kom hem, det var bara att bita i det sura äpplet och packa o skicka dockan. Nu försöker jag tänka efter men det är inte alltid det lyckats…..

[erika50]
0

Ja, jag Vanessa (lånar mina föräldrars dator) har gjort det två gånger nu, ångrat mig och blitt ledsen när jag ser mina dockor på tradera igen, då har jag köpt tillbaka dem, de får nu stanna ,jag har lärt mig en läxa, sälj aldrig de dockor du tyckt bäst om, man ångrar sig alltid! Jag har haft turen att kunna köpa tillbaka dem, det är inte alltid det går, så var glad åt att du hann känna efter innan det var för sent. Lycka till på ditt nya jobb!

[GråHäxa]
0

Vilken tur att du kom på att du ville behålla henne innan de blev för sent :) Förstår att du vill ha kvar henne hon är väldigt söt med sitt fina  leende :)

reborn_MOM96
1

Tack för all fin feedback! Det känns roligt att så många med samma intresse kan vara här och dela med sig:kr Och jag är glad att wilda stannar här hos mig. För på något vis är det här hon hör hemma och ingen annan stans! Så jag är glad att hag hann göra rätt innan allt blev fel:kr