Reborns iFokus

Reborns

Etikettvåra-reborns
Läst 1374 ggr
RebeccaDaisy
2

Äntligen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorgon kommer äntligen lilla Elion hem! Han är verkligen en liten dröm till min samling! En toddler pojke med tunt bebishår! 😘 Elion betyder, "sol" eller "solsken" och det behövs verkligen lite extra solsken här hemma nu! 🌞 Bilden är tagen av Marianne Fagerström

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Carerik
0

Så himla söt kille med ett så vackert namn, har aldrig hört det förr, Marianne har som alltid lyckats!!!

loolan
0

Vilken söt kille! och väldigt fint namn❤️ Grattis!

[erika50]
0

Stort Grattis till en jättesöt toddler kille, den har Vanessa oxå kollat in på Mariannes hemsida! Hoppas han sprider lite ☀️ hemma hos dig! Kram från Vanessa.

[-lollo-]
0

Jättefin och vackert namn! :)

[sussi58]
0

Grattis!! Du får visa mer av honom sen :)

rebornmom
0

Oh så söt!

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

RebeccaDaisy
0

Tack för alla gulliga kommentarer! 😘 Alltid lika roligt och spännande att vänta på en ny bebis! Självklart kommer mer bilder när han kommit hem! Super nöjd med namnet! Gillar att ha namn med särskild betydelse och gärna lite ovanligt. Finns över 200 stycken män med namnet i Sverige.

[GråHäxa]
0

Vilken otroligt fin kille med speciellt uttryck! Mycket fint namn :)

[Hejokej]
0

HAr han kommit hem?

RebeccaDaisy
1

Ja, det har han! Han är bedårande söt! Så fantastiskt viktad också! I sin storlek ungefär som en 1 åring! 😘 En första bild hemma, med sina stora blåa ögon!

RebeccaDaisy
1

Bjuder på en till bild 😘

[erika50]
1

❤️ Super söt! Jättefina bilder, han har så fina ögon, så roligt att se en stor toddler kille, inte så många som man ser, inte heller på Ebay oftast bara töser.

Grattis till en fin" liten" kille!

loolan
1

Han ät verkligen jätte söt! en sådan fin liten kille :) Tycker om bilden med nappen extra mycket :)

RebeccaDaisy
0

Tack så mycket! 😘 Det är verkligen roligt med en toddler pojke och ja nu när jag tänker efter så ser man det inte särkilt ofta som du säger, Erika50! Jag tycker så mycket om honom en riktig liten godbit! Super välgjord och mycket större än det syns på bilderna så han är mycket mysig! ♥️ Ska försöka ta lite nya bilder nu i veckan så ni får se lite mer av honom! :)

Carerik
1

Vad säger man??? Han är bara en liten godis bit, jättefina ögon och uttryck i lilla ansiktet. Som Erika50 säger, det finns faktiskt inte så många pojk reborns och absolut ej vanligt med en toddler. Fota honom gärna med något som visar hans storlek. Väntar med spänning på fler bilder.