Reborns iFokus

Reborns

Etikettköp-och-sälj
Läst 2148 ggr
RebeccaDaisy
0

(S) Reborn bebis

Då min pojke plötsligt gått bort och i och med detta livet förändrats. Så kräver nu mitt liv, fokus på annat håll, så antalet dockor här hemma ska minska. Så nu ska bedårande lilla Elliot få en ny mamma. Han är helt ny, inköpt innan min pojke gick bort! Han är verkligen super mysig att hålla! Helt bedårande söt! Men även så söt att se på med sina blå ögon! Är säker på att han kommer göra sin nya mamma mycket glad! Han har specialsydd tygkropp, 3/4 armar och hela ben. Elliot har microrootat alpacha mohair och microrootade ögonfransar. Han har magnetnapp. Med Elliot följer kläder, filt, napp och certifikat. Hans pris är 5000kr inklusive frakt med posten. Kit: Mathis av Gudrun Legler, LE 326/1555 Artist: Rachel Rohrer, Rachels Dream Längd: 48 cm Vikt: 1950 g Födelsedag: 4 april 2015 PM vid intresse eller frågor, mer bilder finns självklart! Inga returer så läs beskrivningen noga och ställ frågor innan du bestämmer dig!  photo image.jpg12_zpshsmu9p3a.jpg photo image.jpg9_zpsodrhfaxb.jpg photo image.jpg10_zpsfxurrvik.jpg photo image.jpg13_zpshh0au3li.jpg photo image.jpg1_zpscgurvopc.jpg

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

RebeccaDaisy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Olivia Grace letar även hon efter en ny mamma! PM för mer info!

[erika50]
1

❤️

Skogshumblan
1

Beklagar bortom ord det Du går igenom. Både Elliot och Olivia var ljuvliga. Hoppas de får nytt hem och att Ditt liv läker.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Fia81
1

Tänker på dig.

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

[Blue_Lugia]
1

Beklagar verkligen…:(

Carerik
3

När livets förändras ska du självklart focusera på det du tycker är viktigt just nu, bara behålla det som känns bra och slänga ut det dåliga. När någon går bort är man aldrig förberedd, det spelar ingen roll om det är "Väntat eller "oväntat", det är ändå alltid ett trauma som måste få ta tid att vara. Tiden läker inte alla sår men man lär sig leva med det och den hudlösa sorgen mattas av lite. Du får ta hand om dig och din familj och försök att läka lite tillsammans, det är viktigt. Det finns inga tröstens ord men vill ändå skicka en varm kram till dig. Elliot och Olivia hittar nog sina nya hem snart ska du se.

rebornmom
2

Kan inte annat än att beklaga sorgen och säga att jag tänker på er. Det är aldrig lätt att förlora någon. Hoppas att de blir sålda , jättesöta är de ju!

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

RebeccaDaisy
3

Tack för alla fina ord! 😘 Ja, alla dagar är olika men just nu är det mycket att fixa med så allt liksom rullar på. Det blir nog värre sen, har fortfarande svårt att ta in vad som hänt. Han hade planerat sin fem års dag noga, skulle bli en särskild dag! Så nu använder vi hans färgtema till begravningen. ❤️

Fia81
3

Rebecca, er sorg är så stor. Det finns inga ord som passar. Ta hand om varandra. Sörj och ta en dag i taget. Kram ❤️

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

[-lollo-]
1

❤️

Mittenskittens464
2

Beklagar sorgen! Styrka, kraft och mod till er!

loolan
2

Jag beklagar djupt…sorgen som du måste gå igenom kan absolut inte vara lätt. Kramar till dig!❤️

[GråHäxa]
2

Jag beklagar verkligen det fruktansvärda som har hänt. Det är bortom ord 😕 Sänder styrke-kramar till dig och din familj ❤️🌺

Lena650
2

Jag beklagar den sorg som drabbat er. Känner starkt med er eftersom jag själv mist en son. Tänker på er.🌺

SweetBlossom
1

Beklagar ❤️

[sussi58]
1

Beklagar er sorg :( sänder en Varm kram till er.

RebeccaDaisy
0

Jag tackar så mycket för era varma ord! 😘

RebeccaDaisy
0

Priserna kan diskuteras om dem säljs här på iFokus! Tack igen för alla era fina kommentarer! 😘

RebeccaDaisy
1

Elliot har nu hittat sin nya mamma och väntar med spänning på att få resa hem! 🌟 Saga vill också hitta sin nya mamma! Avbetalning är fullt möjligt!

RebeccaDaisy
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har Saga hittat sin nya mamma! Imorgon reser hon till England så vi önskar henne ett stort lycka till på sin resa! 🌟