Reborns iFokus

Reborns

Etiketttillbehör
Läst 1653 ggr
zakkris
1

(K) Magneter till napp

Behöver starka magneter som kan hålla nappar, de magneterna jag köpte orkar inte ens ta emot nappen så ni kan ju räkna ut hur det går.
Vill ha så många som möjligt. Någon som har?

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

reborn_mommy96
1

Jag köper mina på magnordic eller formina.

zakkris
1

http://pandurohobby.se/Katalog/50-Skapa-Dekorera/5060-Dekormaterial/506055-Magneter/1/653513-Magnettejp-19-mm-5-meter

Kan denna tänkas funka för napparna? Om man har annan magnet i dockan? blir ju mkt snyggare

[rebornsmother]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säljer magneter och nappar :) kan visa mera av alla dom imorgon när jag kommer hem :D

zakkris
1

#3 beror på hur många nappar du har och vad du vill ha för dem, ja vill öka mitt nappbestånd

[rebornsmother]
0

Ja alltså har både nappar och både magneter i olika former så och några har jag gjort magnetnappar av så det blir väl för bara magnet en 6 kr och för napp 10 kr eller för napp med magnet 20 kr :) priset kan diskuteras :) Ja du kan få välja några nappar du tycker om :)

cornelianova
2

magnettejp funkar inte! Du kommer att behöva mycket starkare magneter! Clas Ohlsson och panduro har superstarka magneter… kostar lite mer, men dem sitter som klister

[erika50]
0

Clas  Ohlsson/panduro har super magneter!

zakkris
1

Okej men de är ändå bra ska till en stad med dem affärerna i morgon så får köpa dem då helt enkelt, svårt att veta hur starka de är nämligen. De magneterna jag köpte på ebay trodde jag skulle vara bra men som sagt orkade inte ens igenom venylen :/

Li ekberg
0

Vill gärna köpa nappar och flaskor med fake välling😊