Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 1456 ggr
cornelianova
1

Nu räcker det

Slutar nu.
Har blivit uthängd, pm:ad, lurad och förlorat min första vinnarplats (som jag vet inte var giltig men fy fan va glad jag var när jag såg att jag vann)

Allt detta inom reborns.ifokus och inom en vecka.

Riktigt jävla less på denna skit sida…

Tänkte bli medhjälpare, men vissa av er kan man nog inte göra något åt så jag skiter i detta jävla luret istället

cornelianova
2

Riktigt trött nu

Carerik
5

Vännen, som du säger -skit i de människor som påverkar dig negativt, tillåt inte ngn som du faktiskt inte känner och behöver påverka dig, säg -nej tack Har inget med detta att göra men tycker att dockan ser fin ut. Det är kanske så att förväntningarna på dockan var för höga, mig veterligt har du Aldrig sagt att du är ett proffs med massa års erfarenhet. Eftersom du har tagit ett så lågt pris på dockan kan man inte jämföra med en docka som kostar tusenlappar mer, tycker att dockan är jättefin för det låga priset. Tycker att du ska anmäla dig som Medarbetare, du verkar vara en klok och mogen tjej som har skinn på näsan och det tror jag behövs här och nu. Hoppas alla här kan samsas och slippa få ett lika fult påhopp som vår Vaarg fick på sin sista dag här……..

Carerik
6

Glömde.. Klart du är lurad på fototävlingen, det konstiga var att ingen sa något förrän det verkade som du skulle vinna, då var det någon som hoppade fram och läxade upp oss om "reglerna", det finns alltid sådana människor runt om kring oss. De får ofta efterföljare som rapar upp de saker/regler som de tycker är så väldigt viktiga att följa. 90% av oss skiter i om man såg ansikte eller ej, det var den bästa bilden. Fru Avundsjuk och hennes hov kunde inte låta bli att förstöra. Som Medarbetare kan du påverka och se till att ingen kränker någon annan.

[erika50]
2

Carerik är det mig du menar???

Vi såg det tidigt med bilden och reglerna med att ansiktet skulle synas, men eftersom jag hade tagit upp annat så skrev vi inget om detta förens mycket senare och det var ju en bild som inte heller kom med från början i tävlingen.

jag tycker inte heller om att bli hängd här på reborn i fokus, det börjar verkligen bli otrevligt med allt!

Lena650
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tycker vi ska släppa detta nu o gå vidare o ha en trevlig stämning o vara vänliga mot varandra. Påminner också om Reborn Träffen 25/6  där ALLA är välkomna, både från nära håll o långväga. Barnvagnar finns att låna.

Carerik
1

Erika50 menar absolut inte dig, det är ofta så att andra än den som startar sånthär känner sig utpekade, vi kommer ej längre med detta och lägger ner.

[erika50]
0

Är det två träffar för de med reborn allstå mammor och pappor 25.6

0ch en i juli med var det 27.7? Efter förra årets träff så kommer inte jag, men ev min dotter Vanessa kan ej ge svar nu.

Lena650
0

Nej det blev fel o jag kunde inte ändra det. Ska vara 25/7 Ni är välkomna båda två. Nu ser vi framåt, inte bakåt.