Älskade kära Reborn vänner
Jag vill bara säga att vi måste hålla sams, även om jag inte har varit inne här så mycket, så förstår jag att hela denna Rebornvärld håller ju på att drabba samman, Jag vill visa något för er, Detta är Laura som bor i USA hon berätta om hur man ska förstå detta med som är negativt, och hur vi som i Rebornvärlden ska ta till vara på hur vi ska hjälpa varandra, Jag tycker att det är en fantastisk hobby och det är en liten hobby i denna delen av jorden, då USA är större på allt. Jag vill också säga att vi måste stå ihop när det brakar samman, Jag vet inte hur ni känner men jag känner att bara ha denna hobbyn gör mig starkare som person och människa, Alla vet att många människor med okunskap eller rent ut sagt, är Stygga eller elaka, pga Okunskap,rädsla,Måste hävda sig = i min mening måste hoppa på andra för att vara stark men i själva verket så mår dem inte bra.. Så nu när detta är sagt så måste jag även få säga hur fina vi alla människor som är här inne vi delar ju något tillsammans, Ja våran hobby såklart, sen att alla inte kommer överens är bara narturligt, det händer precis över allt, Mitt budskap är bara att vi inte ska riva sönder denna fina hobby som vi har och det vi har ska vi vara stolta över <3 detta är inte skrivet mot någon, då jag inte vet allt som har hänt, Jag vill bara sprida lite värme och att vi ska hålla sams :-)
https://youtu.be/GDMIz98aTNo?list=PLUlT5pCloQ5yn5gXK7YJ8oz45cUjEGKqB
Fight another day and die tomorrow
Fint skrivet av dig.
Bra skrivit och Laura följer vi och hennes inlägg på hennes kanal är bra!👍