Reborns iFokus

Reborns

Etikettköp-och-sälj
Läst 6157 ggr
Swadika
0

(S) Nappar, nappflaskor och mohairspray

Jag kommer nu börja sälja nappar, nappflaskor och mohairspray anpassade till reborns.

Nappflaskorna kommer självklart vara fyllda med "fakemjölk" och tätade och napparna kommer ha en magnet. Du väljer själv vilken modell, färg och märke napparna och nappflaskorna ska ha. Priser varierar beroende på vilken/vilka napp och nappflaskor du väljer!

Jag kommer nu börja sälja nappar, nappflaskor och mohairspray anpassade till <a href=reborns.  Nappflaskorna kommer självklart vara fyllda med "fakemjölk" och tätade och napparna kommer ha en magnet. Du väljer själv vilken modell, färg och märke napparna och nappflaskorna ska ha. Priser varierar beroende på vilken/vilka napp och nappflaskor du väljer!  Jag kommer även börja sälja mohairspray som man kan ha till håret på sina reborns. Mohairsprayen kommer i sprayflaska och är anpassad till reborns hår. Detta gör att det är lättare att kamma ur håret och det är mindre risk att håret lossnar eller förstörs.  40:- + frakt Finns det något intresse så går det att få kontakt med mig här på dayviews, iFokus eller min blogg för vidare kontaktuppgifter" />

Jag kommer även börja sälja mohairspray som man kan ha till håret på sina reborns. Mohairsprayen kommer i sprayflaska och är anpassad till reborns hår. Detta gör att det är lättare att kamma ur håret och det är mindre risk att håret lossnar och förstörs. 
40:- + frakt

Finns det något intresse så går det att få kontakt med mig här på iFokus eller min blogg för vidare kontaktuppgifter

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Rebornlady
0

Bilder?

Swadika
0

Absolut,

den andra bilden är ifrån hemsidan jag köper ifrån.

Men jag kunde inte ladda upp bilderna igår kväll av någon anledning, men det kommer så fort jag bara kan :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild på några nappar som jag har gjort. Det är alltså inte dessa som man kan köpa! Utan jag gör efter kundens önskemål :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyvärr hade jag ingen bättre bild på nappflaskorna, men det kommer :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

HugoochVillesmatte
0

aww vilka underbara nappar gud vd jag tycker dom som har blå färg :) är sugen på at köpa

Fight another day and die tomorrow 

Swadika
0

Absolut, jag tror jag har någon sån kvar. Men annars kan jag säkert hitta i affären. Så bara att säga till om du vill :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Li ekberg
0

Vill gärna köpa nappar 😊

SweetBlossom
0

Låter jättespännande, sänder dig ett meddelande.

[erika50]
0

Jättekul kommer Pm senare!👍

Swadika
0

Hej,  jag säljer tyvärr inte längre (TS är gjort 2012) så Admin kanske kan ta bort detta inlägg :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

rebornmom
0

#10 jag tar bort det om en liten stund, ska bara hoppas att alla kan se att du inte säljer detta längre :)

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus