Reborns iFokus

Reborns

Etikettoff-topic
Läst 833 ggr
zakkris
4

Folk som lämnar osv

Jag känner att jag blev en typ av syndabock för att jag såg ett regelbrott.
Känner som så här. Denna sidan är på väg ner.

Kan man inte ens få påpeka att saker och ting sker som inte står får ske varför ens ha regler?
Alla här verkar så lättirriterade och det i sig är inte kul, hade någon uppmärksammat att jag brutit en regel så hade jag varit tacksam för då är det ju nått jag själv missat inte bli ledsen och påhoppad för någon hjälpte mig inse nått som jag själv gjort fel.

Samma gäller vår varg, hon har fått jobba och slita för att hjälpa till och göra saker bättre och jag förstår att de blev för mycket, för hon gjorde de mesta själv som jag fattat det som. Klart de är tröttsamt. Sen kan jag förstå att när saker sker som med tävlingen så blir man ledsen när en Medarbetare inte ser allt som sker.

Till er nästa Medarbetare håll kontakt med varandra och dela upp arbetet lite så kanske de blir ordning på detta tillslut, och en dag kanske vargen kommer tillbaka.

Jag personligen har lessnat på allt med rebornvärlden, jag vill inte vara en del av denna gemenskap när det är som det är just nu.  Alla är rädda för att säga något för endera får man saker raderade eller så blir man påhoppad som elak eller något annat. I allt som har med världen att göra så måste man kunna ta kritik utan att bli ledsen, man kan inte alltid bara för att någon säger att man gjort fel i nått gå och gråta och känna att världen är i mot en. Skulle alla här skita i regler så skulle det bli otroligt jobbigt för alla.

Men vad vet jag alla tycker säkert jag är en gnällkärring just nu, men då får jag vara det i så fall. Men jag hoppas ni som fortfarande är kvar i hobbyn tar hand om varandra istället för de som pågår nu.

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

[erika50]
2

Tycker inte du är gnällig🙂 bra att skriva av sig, synd du slutar med reborn men

man kan alltid ändra sig. Jag börjar med att kommentera inlägg igen ett tag , får se hur det sedan blir, jag tycker det känns tryggare på reborn dockor på facebook just nu. Jag tycker oxå det var tråkigt det som hände med vaargen.

Som jag skrivit förut här så blev ju oxå vi utpekade och det blev känsligt för man var rak och skrev   öppet och inte via PM. Jag vet inte om det var just det som fick dåliga vibbar här, men det är fler som oxå fått borttagna kommentarer mm.

Jag tycker det är tråkigt att just de människorna här, som mest varit aktiva och deltagit med bilder och annan info slutar som du själv gjort, så tråkigt.🤔😕

Hoppas du kommer tillbaka och att sidan nu lugnar ner sig. jag kommer i alla fall att titta in ett tag för att se utvecklingen och hoppas den goda stämningen kommer tillbaka.🙂

zakkris
2

Jag kommer kolla in här men ´kommer bara ha en roborn kvar och sluta måla osv. Men kommer inte vara alls så aktiv, har fler sidor jag är aktiv i så raderar inte kontot eller liknande. Men vi får se hur ordningen blir sedan :)

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln