REBORN TRÄFF I KALMAR
Den 25 Juli blir det Reborn träff i Kalmar hos mej. Ni bjuds på exotisk bricka o fika. Tidpunkt får bestämmas senare eftersom några kommer långväga ifrån, både med bil o tåg. Hoppas vi ska få en trevlig dag tillsammans o med våra bebisar. Värmen har väl säkert kommit då o vill ni bada så finns poolen att hoppa i. Ellen fick både overall o mössa på sej idag då det blåser kallt. ALLA REBORN MAMMOR O PAPPOR är VÄLKOMNA. Anmäl er i god tid så jag kan planera maten. MVH: Lena
Jättekul initiativ, hade gärna kommit men dyker inte upp i Kalmar förräns tidigast 26-27juli (om inte någon annan än min vän har möjlighet att inhysa en person en natt eller två). Hoppas ni får det kul!
Jag ska dit den 25 juli hihi jag hoppas att vi blir fler :)
Fight another day and die tomorrow
Hoppas att jag kan, men vi får se :)
Ni alla är så välkomna hit med era bebisar. Vi får hålla tummarna att det blir bra väder också, men annars har jag nog plats för alla i huset. Vill även påminna om att träffen endast är för reborn mammor o ev. pappor
Det skall bli så trevligt 😊
Det skulle varit väldigt kul men tyverr så ska Jag till Urkult just runt den dagen. Men men hoppas ni får det roligt och en trevlig stund tillsammans :)
Det ska bli jättekul!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus