Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 770 ggr
Lena650
7

REBORN TRÄFF I KALMAR

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 25 Juli blir det Reborn träff i Kalmar hos mej. Ni bjuds på exotisk bricka o fika. Tidpunkt får bestämmas senare eftersom några kommer långväga ifrån, både med bil o tåg. Hoppas vi ska få en trevlig dag tillsammans o med våra bebisar. Värmen har väl säkert kommit då o vill ni bada så finns poolen att hoppa i. Ellen fick både overall o mössa på sej idag då det blåser kallt. ALLA REBORN MAMMOR O PAPPOR är VÄLKOMNA.   Anmäl er i god tid så jag kan planera maten.  MVH: Lena

Mittenskittens464
0

Jättekul initiativ, hade gärna kommit men dyker inte upp i Kalmar förräns tidigast 26-27juli (om inte någon annan än min vän har möjlighet att inhysa en person en natt eller två). Hoppas ni får det kul!

HugoochVillesmatte
1

Jag ska dit den 25 juli hihi jag hoppas att vi blir fler :)

Fight another day and die tomorrow 

cornelianova
1

Hoppas att jag kan, men vi får se :)

Lena650
1

Ni alla är så välkomna hit med era bebisar. Vi får hålla tummarna att det blir bra väder också, men annars har jag nog plats för alla i huset. Vill även påminna om att träffen endast är för reborn mammor o ev. pappor

SweetBlossom
0

Det skall bli så trevligt 😊

loolan
0

Det skulle varit väldigt kul men tyverr så ska Jag till Urkult just runt den dagen. Men men hoppas ni får det roligt och en trevlig stund tillsammans :)

rebornmom
0

Det ska bli jättekul!

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus