Tråkig stämning...
Jag kommer att sluta lägga upp bilder, inlägg och kommentarer. Och antagligen lämna denna iFokus helt om det inte blir någon förändring.. Stämningen här har blivit så trist och det sker angrepp på angrepp mot personer hela tiden. När jag gick med här trodde jag det skulle vara en plats för att visa upp och diskutera reborndockor och samlandet av dessa, men senaste tiden har det mest handlat om påhopp på individer. Man anklagar varandra och går på varandra om saker hela tiden. Och eftersom det tas upp helt öppet hela tiden så bildas det sidor i varje grej som egentligen är emellan två individer. Jag hoppas att det rättar till sig, inte kul för gom när det är så otrevligt och ibland rent ut sagt elakt här..
Håller med dig… Det har känts lite trist här på sistone. Jag hoppas verkligen att det blir bättre att och att du då kanske vill fortsätta vara en del av detta forum🙂
Vi vill inte att någon försvinner härifrån. Vi ska försöka lösa alla problem som uppstått. 🙂
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Jag håller med och det verkar som de jg skrev innan inte blev bra mottaget vilket är synd. För menar inget illa men de är ju bara två Medarbetare aktiva och en slutade precis. Det är för mycket ansvar att ta hand om en sajt för en person plus att reglerna är satta 2012 kanske dags att kolla över dem. Jag är med lite trött på denb sidan, det kan bli fel hur man än gör känns de som. Därför ja håller mig till bilder, mindre risk att man kan bli påhoppad eller så. Men hoppas de löser sig. Men röstar fortfarande för några fler aktiva Medarbetare så rebornmom inte kommer jobba ihjäl sig och sluta på sidan med.
Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln
Jag skulle gärna bli Medarbetare men jag tror att man måste vara 18 för det vilket jag inte fyllt än.
Det vi ska vara rädd för är inte de otrevligas förtal, utan de trevligas tystnad…. Självklart synd att det blir tråkigheter men ännu mer synd att vi låter vår Vaarg kränkas och ta emot otrevligheter. Jag och många med mig tycker att Vaargen har varit fantastisk och gjort ett jättebra jobb. Jag får en klump i halsen när jag tänker på hur hon måste känna nu….. Tycker att (eftersom det efterlyses att vi ska vara trevliga mot varandra) en ursäkt som gottgörelse till Vaargen är på sin plats, naturligtvis i offentlighetens ljus så vi alla förstår att kränkningar och otrevligheter inte accepteras här. Har man svårt att hålla tand för tunga ska man kanske leka ensam…..
Medis finns inget krav på 18 år för att vara. Det är Sajtvärd som måste vara 18. Krav på medarbetaren är det sajtvärden som ställer :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
håller med dig…