Bildtråd på Jaime Lannster Grayson
Hej igen vill bara visa bilder på min Jaime Lannister Grayson <3 han är en Solid Slilcone baby som är 50 cm lång och väger 3500 gr <3 jag har fått så fina bilder på min underbara pojke <3 jag älskar verkligen denna lilla killen <3
han kommer hem någon gång i juni så det blir helt underbart att få hem honom <3
tänkte göra en boxopening när jag får hem honom har ni några tips på hur jag ska göra ? har aldrig gjort det innan <3
njut av dessa fina bilderna på honom <3
Fight another day and die tomorrow
spännande väntan han ser jättegullig ut! min mamma brukar fota eller filma när jag öppnar paketet och sist öppnar jag dockan fast egentligen vill man öppna den först
hälsning från vanessa …hoppas du lägger ut bilder här
Spännande! Vilken söt liten mun han har! ❤️
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Åh vad spännande Grattis! Han ser jättefin ut :-) Vad roligt att det blir en "box opening" Älskar sånna videos! Någon mer än mig som älskar Game of Thrones märker jag ;-)
Grattis! Han är så gullig, det är spännande att vänta på en silicon baby ( spännande attt vänta på alla reborns) hoppas vänte tiden inte känns så lång. Be någon annan filma när du öppnar paketet och testa först vilken vinkel som blir bra, bra att ha ngn som kan zooma in och göra filmen mer spännande. Lycka till med både film och bebis.
Tack och åter tack för era fina kommentarer det värmer mig verkligen
ja hihi jag är ett stort game of Thorns fans
Vilken söt liten kille! Spännande :)