Reborns iFokus

Reborns

Etikett: reborns
Läst 2512 ggr
[GråHäxa]
1

Cooper by Jessica Schenk

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 20
Förhandsgranskning av bild 2 av 20
Förhandsgranskning av bild 3 av 20
Förhandsgranskning av bild 4 av 20
Förhandsgranskning av bild 5 av 20
Förhandsgranskning av bild 6 av 20
Förhandsgranskning av bild 7 av 20
Förhandsgranskning av bild 8 av 20
Förhandsgranskning av bild 9 av 20
Förhandsgranskning av bild 10 av 20
Förhandsgranskning av bild 11 av 20
Förhandsgranskning av bild 12 av 20
Förhandsgranskning av bild 13 av 20
Förhandsgranskning av bild 14 av 20
Förhandsgranskning av bild 15 av 20
Förhandsgranskning av bild 16 av 20
Förhandsgranskning av bild 17 av 20
Förhandsgranskning av bild 18 av 20
Förhandsgranskning av bild 19 av 20
Förhandsgranskning av bild 20 av 20

Hej!

I natt "föddes" den här lilla killen som är av kitet Cooper av Jessica Schenk 

Rebornad utav mig. 

Cooper är en ganska stor bebis han är 58-60 cm beroende på hur man mäter. Han väger 3,4 kg och har rotat hår och rotade ögonfransar samt rotade ögonbryn.

Cooper är till salu. Kommer lägga upp fler bilder när jag lägger upp han till försäljning senare i veckan 

Här kommer en bildbomb hoppas att ni orkar kolla🙂

[GråHäxa]
0

Så dumt det blev flera kort hamnade åt helt fel håll 🤔

Mittenskittens464
1

Sicken liten sötnos! 😍

RebeccaDaisy
1

Jätte söt liten kille! Du är verkligen duktig! ♥️

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

[GråHäxa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Skall se om jag kan få några bilder rätt

[GråHäxa]
0

#2 #3 Tack så jättemycket ❤️

loolan
1

vilken underbart söt liten kille❤️ Du är så himla duktig!👍

Carerik
1

du har gjort honom superfin, älskar kitet, en av de mer uttrycksfulla man ser. Du är verkligen fantastiskt duktig.

Vaargen
1

Vad du är duktig, du kommer nog bli en känd rebornartist en dag. Skaffa dig en hemsida där du börjar sälja dina reborndockor? det brukar bli populärt ganska snabbt då det inte finns så jättemånga rebornartister i sverige skulle kunna länka till din sida då också har ju en samlad lista av rebornartister, man kan skaffa gratis hemsidor också :)

[GråHäxa]
0

Tack så hemskt mycket för de väldigt fina kommentarerna ❤️ Javisst är det ett väldigt gulligt kit Carerik! Kommer nog göra en Cooper till mig själv någon gång oxå:)

Tusen tack Vaargen så värmande ord❤️ Jag skulle väldigt gärna vilja öppna en hemsida faktiskt har kollat runt lite men vet inte vad man skall välja. Har du eller någon annan kanske något tips på vart man kan ha en gratis hemsida?

Det vore ju toppen om du kunde länka till min sida på den listan sen 👍

Vaargen
1

#9 Googla på "skapa en egen hemsida" det kanske är värt att betala en slant för att starta upp en egen hemsida också? jag vet inte vad det kostar dock. Jag har aldrig gjort det så vet ingen specifik sida som jag kan rekommendera har bara bloggat och då har www.blogg.se funkat bra

loolan
1

Hej jag undrar bara om lilla  Cooper möjligtvis är eller kommer bil till salu? 🙂

[erika50]
1

👍 jättefint jobb!

Vaargen
1

#11 Ja hon skrev såhär "Cooper är till salu. Kommer lägga upp fler bilder när jag lägger upp han till försäljning senare i veckan "

loolan
1

#13 oj förlåt missade det he he (;

Silvana B
1

Söt bebis. Bra jobbat.

[GråHäxa]
0

Tack så jättemycket för de fina kommentarerna allihopa! ❤️

#10 Jo det kan det ju vara värt, får goolga runt lite till och se vad jag hittar 🙂

#11 Ja Cooper är till salu. Jag behöver bara fixa med kartong, åka och skriva ut födelsecertifikatet och lite sånt innan jag lägger upp honom till försäljning. Men om du är intresserad Loolan så får du gärna skicka PM till mig 🙂

[-lollo-]
1

Såå jättefin kille! han ser verkligen verklig ut! Vilka ögon! :)

Jag använder gratis-sidan weebly! Tycker den är lätt att handskas med!

weebly.com

http://hemsytt.weebly.com

[GråHäxa]
0

#17 Tack för den fina kommentaren ❤️

och tack för tipset om weebly👍 Det skall jag absolut kolla upp!

loolan
1

Du har fått ett medelande🙂

[sussi58]
1

Åh så fin han är !

[GråHäxa]
0

#20 Tack så mycket 🙂

Cooper är nu reserverad och kommer att åka till sitt nya hem lite längre fram, så han kommer inte att komma upp till försäljning, Tack så jättemycket allihopa och extra tack till den blivande mamman ❤️

RebeccaDaisy
1

Grattis till hans mamma! ♥️ Jag hoppas att det är någon här som är hans nya mamma så vi får fortsätta se bilder på honom! :)

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Carerik
1

Vad härligt att han får en ny mamma, hon kommer att få en riktigt fin och välgjord kille så Grattis ! Ny mamman.

Tjeja
1

OOohh såå fint målad och rotad!!!

Gillar skarpt att du har gett dockan realistiskt med hår också istället för de pälsmössor (för mycket alltså) nästan alla artister sätter på sina bebisar!

Mottlingen gör huden ljuvlig. Du målar fantastiskt fint. I min smak inte alls samma kvalitet på dockan som på din målning. Du skulle måla finare dockor tycker jag! 😉😃

Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.

[GråHäxa]
2

Så otroligt värmande ord, jag vet knappt vad jag skall skriva. Det är verkligen lön för mödan när man slitit så länge med dockan också får man sån här fin respons! Det både värmer och motiverar. Det är så otroligt roligt när det man gör blir så uppskattat, jag riktigt studsar på moln här 😃 1000 tack till er alla ❤️🌺

Jag hoppas att den nya mamman skall bli nöjd med Cooper 🙂 Kan avslöja att Coopers mamma finns på iFokus  men vem det är får hon berätta själv om hon vill 🙂

Jag har 3 till Bountifulbaby kitt att måla innan jag kan investera i något lite finare och mer detaljrikt kitt. (även om jag personligen gillar kittet Cooper)  Däremot har jag precis fått min första custom beställning på ett toddler kitt som jag tycker är  väldigt fint, så det skall bli spännande 🙂

Carerik
1

# 24, håller med dig om , hi,hi, "pälsmössa", det är inte fint med för mkt hår om det ej passar hudton, ljusa bebisar har ofta inte "mössa" när de föds, däremot många mörka bebisar kan ha en ordentlig "mössa". GråHäxa, du är en riktigt duktig reborn artist och det är superkul att du fått en custom, kommer att bli jätte fin.

[GråHäxa]
0

#24 Jag tyckte de lät så roligt med pälsmössa med haha 😃 men jag förstår vad du menar.

#26 Tack så hemskt mycket Carerik, det gör mig verkligen glad att du tycker det 🙂 Ja det känns verkligen jätteroligt och det känns som en ära att få göra en custom,

SweetBlossom
1

Han ser verkligen jätte fin ut 😍

[GråHäxa]
0

Tack så mycket SweetBlossom :-)