Reborns iFokus

Reborns

Etikettvåra-reborns
Läst 2065 ggr
[erika50]
2

Linus inlägg

Sara och Hope

[erika50]
1

Testar vagnen tillsammans

Tjeja
0

Hope är ju bara så fruktansvärt söt! Älskar verkligen den skulpturen.

Vad heter konstnären som skapade henne? (inte den som rebornmålat just din docka alltså utan skulptören)

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Skogshumblan
1

Så fina de är och kläderna också! Gott att kunna ha någon i sin närhet som kan och vill stötta och hjälpa en. Det behöver vi alla.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GråHäxa]
1

Hej Vanessa 🙂

Jag vill bara säga att jag tycker att du har en sådan otroligt fin samling!

Både Sara, Hope och de andra är så fantastiskt fina ❤️

En samling du kan vara riktigt stolt över!

[erika50]
1

Hon som gjort skulpten, heter Andrea Arcello skulpten  heter Harper och 1000st

finns av den, min Hope är nr 9.

[erika50]
0

#4 Tack, jag tycker oxå jag har en fin samling nu.

Fia81
0

Sötnosar ❤️

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

RebeccaDaisy
0

Så fina bilder på så fina tjejer!  Saknar en toddler här hemma, så roligt att fotografera tillsammans med bebisarna! ♥️

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

[erika50]
0

Mitt första inlägg här är borta?? Vanessa undrar??

[erika50]
0

Ja, nu har vi fått reda på att trådar man skriver kan tas bort, därav blir det inga fler inlägg med text ifrån oss.

[sussi58]
1

Nä fy så tråkigt :(

[GråHäxa]
2

Jättetråkigt det här verkligen! Men jag ser vad ni menar, det saknas 2 inlägg utav er och ett utav "anonym" i den här och en annan tråd om jag minns rätt. 

Mycket märkligt! Era 2 inlägg bröt ju knappast mot några regler och kan inte tänka mig att någon röstat bort dem, det var ju inget konstigt med era inlägg överhuvudtaget.

Så tråkigt om ni försvinner ni bidrar ju med så mycket till sidan!

Men det skulle ju vara bra om någon med mer insyn kunde förklara vad som har hänt med inläggen?

Vaargen
0

Erika50 jag hoppas det löser sig för dig, skriv gärna till mig privat så kan vi diskutera mer där

Vaargen
1

och jag tror att alla här inne på reborns.ifokus vill att du stannar, kul att se dina bilder

SweetBlossom
2

Absolut, hoppas du/ni vill stanna kvar 😊 Vet inte vad som tagits bort, men vore tråkigt om ni försvann.

Tjeja
1

Tack för upplysningen #5!

Och ja håller också med de övriga ovan, det vore väldigt tråkigt om du slutade här! :(

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[erika50]
3

# vaargen har fått privat meddelande!🙂

#12 Grå Häxa 2 inlägg först och texten Vanessa skrev här blev droppen

av bägaren som fick rinna över….😉 bla Leos tråd med anonym som frågade och jag svarade.

Sen det 3:e inlägget där jag ställde frågor om någon vet varför trådar tas bort

utan att man inte blir tillfrågad, fick svar och just då känndes det som 

varför ska vi kommentera mm, när Medarbetare kan ta bort hur de vill.

Nu är det inlägget oxå borta. jag tycker inte jag har varit otrevlig i mina inlägg här på reborn i fokus, därför känns det väldigt tråkigt att det bilvit så här och Vanessa blev jätte ledsen över texten hon verkligen jobbade med att skriva i denna tråden togs bara bort! det känns inte kul😕

Carerik
5

Men vad är detta för dumheter??? Har absolut inte upplevt att något av dina eller Vanessas inlägg har brutit mot några som helst regler. Däremot har du varit pedagogiskt förklarande när ngn som "anonym"har skrivit sitt strunt. Tycker att den "medarbetaren"som har makt att avbryta måste komma med förklaring, dvs skicka privat meddelande. Däremot tycker jag att den som kallar sig "anonym"och skriver lite provokativa inlägg, snudd på otrevliga, de inläggen kan ifrågasättas varför de inte tas bort, som sagt mkt farligt när någon gömmer sig bakom sådant Nu tycker jag att det har varit nog med svammel här på sidan. Tror att alla vi vill veta vad som föranleder ett borttagande av inlägg, är det kanske " anonym" som är medarbetaren, kanske blir detta inlägg stryket?? Den som strykt dina inlägg måste vara ngn som vill visa lite makt och kanske inte har så mkt att säga till om i verkligheten…. STÅ PÅ ER!! Sluta ej skriva för att ngn lillpåve vill visa makt.

Vaargen
0

Jag har tagit bort anonyms inlägg då dem var otrevliga,  Hoppas detta löser sig.

Vaargen
1

Jag har gått in och tagit bort funktionen att man ska kunna vara anonym på denna sajten också, det är det bästa :)

Carerik
0

Tack för det vår Vaarg, det känns mkt bättre.

Vaargen
0

#21 Kram!

[GråHäxa]
0

Det var bra Vaargen! Jag tror inte den fyllde någon positiv funktion på sidan.

Vaargen
0

#23 håller med :) lika bra att man visar vem som skriver vad.

[erika50]
2

Tack alla för kommentarer och tack för att anonyma ej kan skriva här längre

även om de är Medarbetare.

Vanessa vill bara säga att korten på Sara och Hope handlade om som hon tidigare skrev inköp av samma kläder som syskon ibland har!