Reborns iFokus

Reborns

Etikett: våra-reborns
Läst 1571 ggr
Fia81
1

På väg hem 10/5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej alla,

Jag har två spännande nyheter 😃

Sessans syster Ester är nu på väg hem 🥳 En söt liten Sphynx tjej med gröna ögon! 

På väg hem är även en underbar helkropps silikon baby pojke 🥳 Jag ska testa en gång till om denna sorts baby passar mig…

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Fia81
1

Ester 😃

Ester

[GråHäxa]
1

Åh så roligt och så bedårande söta de är

RebeccaDaisy
1

Ååå så spännande! Ser fram emot fler bilder när dem båda är hemma! 😘

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

loolan
1

Så fina de är! Spännande! :)

Fia81
1

Bilder kommer så fort dom kommer hem 😃 Har jobbat mycket den senaste tiden… men snart har jag några dagar ledigt 🥳

[erika50]
1

Oh så spännande de ser så söta ut båda två❤️

[sussi58]
1

Grattis! Så skoj!!

Carerik
1

Blev kär när jag såg din lilla katt, kär igen med den andre, den nya gossen ser jättefin ut, hoppas du gillar honom, annars vet du ju vad du ska hålla dig till, har ju ej testat silicon och är lite tveksam men man ska ej säga aldrig. Lycka till!!! med alla de nya iallafall.

Fia81
1

Tack alla :)

Fia81
1

Idag skulle min lilla pojke varit hemma… Men jag missade hemleveransen då jag jobbade… Jag hämtar honom hos ombudet imorgon onsdag :) Spännande :)

RebeccaDaisy
1

Väntar med spänning på bilder imorgon! :)

loolan
1

Åå så spännande ska bli så roligt med bilder!

Fia81
3
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Nu är han hemma :) Han kom endast iklädd blöja i den minsta mini kartong jag sett… Ingen bubbelplast eller annat skydd… Men han har klarat sig fint som tur är!!! Han tar en hel napp och hans silikon är så otroligt anorlunda, detta har jag aldrig upplevt tidigare. Så mjuk och "floppy" En mycket fin liten kille :) Så här kommer hans första bilder hemma :) Han har inte fått något namn än :)

Carerik
1

Han är riktigt fin, supersöt liten mun, usch, va trist det är när man öppnar paket som är packade så där, eehhh, inte packade. Förstår ej hur man tänker när man bara trycker ner dockan i lådan, lite bubbel eller papper är ju det minsta man kan begära. Se till att skriva detta i "Feedbaken", Tur att gossen är både söt o hel. Grattis!

[GråHäxa]
1

Vilken underbar liten kille ❤️Riktigt fin! Tur att han kom hem välbehållen trots att han inte var ordentligt packad. Förstår inte varför folk inte tar sig tid att packa ordentligt. Som säljare borde man ju vara mån om sitt ryckte kan man tycka 🤔

[erika50]
1

Härligt fin liten kille, tråkigt när de packar så illa för öppningen av lådan 

är ju en Aha upplevelse, tur att han klarade sig så fint❤️

Fia81
1

Tack alla :) :) Ja jag blev jätte förvånad när jag öppnade och såg honom direkt… Brukar ju vara lite spännande i vanliga fall :) Sen såg det väldigt kallt ut… Jag har kontaktat säljaren ang detta! Här kommer en bild till :)

Fia81
1

Han kommer få namnet Nemo 😃

Fia81
2

Nu är även lilla Ester hemma :) Inte den bästa bilden tyvärr, men jag ville visa systrarna i sina urgulliga matchande tröjor :)

[sussi58]
0

Men så söta! Grattis!!

loolan
0

Vilken härligt kille! Grattis. Han ser så verklig ut❤️

Grattis till Ester också hon är så söt!

Carerik
0

Säger bara - Åååhh, Vill Ha Katt!!

loolan
0

Måste bara säga: Super söt namn, han ser ut som en liten Nemo. Kul med något som inte är super vanligt också 👍

RebeccaDaisy
0

Ååå vilka sötnosar du har allihop! ♥️ Verkligen tur att lilla Nemo klarat resan bra! Själv älskar jag och packa och slå in de dockor och tillbehör jag säljer för att skapa en fin överraskning för den nya mamman. Men det gör tydligen inte alla!