Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 846 ggr
Carerik
0

HJÄLP med dockskåp.???

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Detta är ju ej en reborn fråga , men behöver hjälp med mitt dockskåp, köpt på Blocket, förra ägaren köpte också det begagnat så ingen vet ngt om det. Tänkte att ngn här kanske har dockskåp o kan hjälpa mig. Jag ser ej ngn märkning men det syns att det ej är ett hemma bygge. Hoppas ngn sett ett sådant här o kan berätta om det. Håller på att renovera lite men det är i gott skick o orginal färgen är rosa.

MrsLindh
0

Kolla med gyllene-angeln.Se Hon kanske kan hjälpa dig. Kan inte hon kan ingen annan ☺

VildaVittra
0

Jag skulle med nästan 100% säkerhet säga att det såldes på Indiska för en 10 år sedan.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

VildaVittra
0

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Carerik
0

Tack så mkt, VildaVittra, när du säger det så kan jag faktiskt föreställa mig att det kommer därifrån,ska titta på bilder och få lite renoverings inspiration. Så Tack igen, sådana saker kan irritera ihjäl mig när jag ej vet varifrån saker kommer ifrån.

Gronstedt
0

Ställ din fråga på http://dockskap.ifokus.se/ 🙂.

EDIT: Fast nu hade det ju redan löst sig ☺️.

RebeccaDaisy
0

Ååå vilket fint dockskåp! ♥️

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.