Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 953 ggr
Vaargen
0

Ny reborndocka

Snart är jag en rebornägare!

Har precis beställt en reborn, en med mörk hy. Och ett fint uttryck i ansiktet. Jag hoppas jag blir nöjd, för jag hade egentligen inte riktigt råd men kunde inte låta bli att köpa ändå =)

Vill att det ska bli en hemlis hur dockan ser ut tills den kommer fram, då startar jag en ny tråd där jag öppnar paketet och visar allt som ingick och såklart själva dockan som kommer direkt från rebornartisten.

[erika50]
0

Spännande väntan, Grattis till en ny reborn!

Carerik
0

Grattis! Visste väl att du inte kunde låta bli, kuul!

loolan
0

Vad roligt grattis!

[GråHäxa]
0

Vad spännande :-) Grattis!

RebeccaDaisy
0

Spännande! Ser fram emot bilder! 😃

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Fia81
0

Spännande 🎁

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Vaargen
0

Jag håller med, alltid spännande när man väntar :)

Vaargen
0

Så stor skillnad… när jag tagit schenker har det alltid tagit en vecka eller mer för dockan att komma fram. Valde posten nu lite dyrare men Beräknat leveransdatum är 2015-05-12 alltså imorgon och den skickades iväg idag :)

Carerik
0

Det är det bästa med Posten, man får ett datum o det stämmer, härifrån mig tar posten två dagar istället för en , det är helt ok! Slkickar jag paket med Shenker tar det minst åtta dagar innan det är framme.

[GråHäxa]
0

#8 Vad härligt att du slipper vänta så länge den här gången :-)

SweetBlossom
0

Så spännande😊

RebeccaDaisy
0

Då hoppas jag på bilder på bebisen imorgon! 😘

RebeccaDaisy
0

Har din nya reborn kommit? Är ju super spänd på bilder och info! 😃

Carerik
0

Vi väntar med spänning på massor av bilder…….

Vaargen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min egen kamera har gått sönder…
Men hon är hemma nu.

Lägger upp lite av rebornartistens bilder på henne :)

Vaargen
0

🙂

Vaargen
0

:)

Vaargen
0

🙂

Vaargen
0

Hon är jättefint målad och håret är underbart.

Jag vet inte vad det är med mig, men nu varenda gång jag köpt en reborndocka har jag valt att sälja den typ någon dag efter jag köpt den. Jag tror det beror på att jag tröttnar fort men jag älskar att få hem paketet och öppna känns lite som en present. Jag kan säga att jag var riktigt tveksam, men nu har jag packat ner henne ordentligt i en väldigt igentejpad låda så jag kommer sälja dockan igen…
Så får väl tipsa er om en docka i nyskick nu finns på tradera. Köpte henne för mycket mer pengar, så det priset jag lagt ut henne för är värt det. 1950 kronor + frakt = 185 kronor skickar med posten då levereras hon snabbt, eller posten brukar vara ganska snabba.

Klicka här för att komma till annonsen på Tradera: http://www.tradera.com/item/290806/232843995/reborn-i-nyskick-scarlet-av-cindy-musgrove