Idag har Olivia fått växa lite
Och ni som vet hur man lägger upp bilder på rad istället för i bildspel får gärna dela med er hur ni gör 😛
Vad roligt :) söta bilder :)
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Det blev jättebra, hon ska inte ha en kompakt kort bebi kropp, Det var det jag upplevde när jag hade en Arianna var att kroppen var kort och huvudet alltför stort i förhållande till det, mkt bra ide.
#3 Tack :) #4 Jag tyckte hon kändes för liten för sin kropp, speciellt när hon var lika lång som Lucas, trots att han är ett 24inch kit och hon är ett 28inch. Och kläder i storlek 68 (som hon skulle ha) passade som inte riktigt på armar och ben. Dock funderar jag på om jag kanske borde gå ännu lite större på henne (hon blev faktiskt inte så mycket längre, men ganska mycket "knubbigare"). Men det får bli senare isåfall, just nu får hon vara i den här storleken ;)
Hon ser jättebra ut fina bilder.
Roligt med nya kroppar! Tycker att det blev mycket bra! ♥️
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Vilka söta bilder :-D Tycker det blev jättebra. Vad är det för storlek på den kroppen hon har nu?
Tack för fina kommentarer! #8 Hon har en 28inch kropp för tillfället, vet inte vad hon hade innan men den var lite mindre än den hon har nu. Fast den var ju lite annorlunda från den jag köpte så kan ju vara det med
Vad bra det blev :)