Väntan :(
Jag har tråkigt medans jag väntar på min reborndocka.
Jag är också nervös vill att allt ska vara bra när man ändå spenderat en bra slant, så vill bara öppna upp paketet nuuu!
Och så en helt annan fråga Jag undrar vart ni helst fotar er reborndocka? har ni något speciellt ställe, tipsa gärna om något.
Visst är det jobbigt att vänta! Men desto roligare blir det ju när den väl kommer fram😉 Jag tycker om att fota i sängen, det ser så mysigt och ombonat ut då :)
Inget är som väntans tider😉🙂
Tycker om att fota med bra bakgrunder , man har lärt sig med tidens gång
att tänka lite på hur det ser ut runt omkring, babynästet vi köpte var roligt att variera dockan i. Mysigt i säng och barnvagn,skötbord mm.
Utom hus och med djur.
Hoppas dit paket snart kommer👍
Förstår att det är jobbigt att vänta! Men du kommer ha så kul när dockan väl kommer 🙂 Jag fotar ofta i sovrummet eftersom det är minst saker som distraherar i bilden där :-)
Jag fotar gärna närbilder, brukar använda golvet och bygga upp med kuddar eller dyl, har ett vitt skåp jag ofta använder som bakgrund gillar att fota de större dockorna direkt på golv och eftersom jag har svarta golv o svart klinker så känns det väldigt neutralt., när det gäller bakgrund gillar jag enfärgat svart eller vitt eller vilken färg som helst. Vill inte det ska se rörigt ut, gillar också att fota med dockor i vagn. Har nyligen kommit på att jag kan klämma fast tyg el filt i dörrarna på mitt skåp, det blir en bra bakgrund, det kan man ju göra med alla skåp eller vanliga dörrar. Tycker det tagit ett bra tag för mig att hitta det som funkar bra och är enkelt, man får prova sig fram.( det. Ska ju helst vara enkelt, ej kul att dra fram hela huset för att ställa i ordning o sen måsta ta undan efter sig)