Reborns iFokus

Reborns

Etikettvåra-reborns
Läst 1233 ggr
RebeccaDaisy
2

Algot och Alva!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har lilla Alva kommit hem och jag har fått mina efterlängtade tvillingar! ♥️ En första bild hemma imorgon kommer fler :)

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

[awo]
0

gratis så sötta

[sussi58]
0

Grattis! Så söta de är tillsammans :)

Vaargen
0

Men åh, så fina :) men dem har olika hudfärger ser jag nu, algot är lite mer röd? :)

[GråHäxa]
0

Så himla söta!

loolan
0

Grattis! Dom är verkligen fina tillsammans! ❤️

Mittenskittens464
0

Awww! Vad söta de är ihop! 😍

[erika50]
0

Grattis de var jätte söta tillsammans❤️👍

Carerik
0

Sååååå hiiimla sööta tillsammans, de är lika men ändå olika, precis som det ska vara. Gulliga, gulliga kläder oxå lika men olika.

SweetBlossom
0

Verkligen jätte söta 😍 Vad heter kiten?

Fia81
0

Grattis Rebecca, dom är underbara tillsammans :) längtar efter fler bilder :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

RebeccaDaisy
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för alla jätte gulliga kommentarer! Jag är så nöjd med dem! Dem är verkligen lika fast olika! ♥️ Mer bilder kommer under dagen :) Deras kit är "Crystal" av Toby Morgan, på en upplaga av 20 stycken.

[cattis73]
0

Vad söta de är ihop, blir spännande att få se fler bilder 🙂

RebeccaDaisy
2

Här kommer mer bilder på mina sötnosar! Jag är verkligen glad för dem, så ni får stå ut med att det kommer att komma massor med bilder :)  photo image.jpg1_zpsc4klhf83.jpg photo image.jpg5_zpsntwntqsb.jpg photo image.jpg2_zpsvsoa6exx.jpg Tvillingarna har självklart fått egna ugglor :)  photo image.jpg3_zpsea2halrl.jpg photo image.jpg4_zpsept3dkod.jpg

[GråHäxa]
0

Dom är så ljuvligt söta båda två, kul med fler bilder ❤️ Det är så roligt att se hur olika dockorna kan se ut trotts att det är samma kit!

loolan
0

Vilka super söta bilder! Det är så roligt att se hur lika men ändå olika dom är :) väldigt söt med matchande kläder också❤️

Wilda77
0

Åh, så söta! Jag förstår att du är stolt över att vara mamma till dessa fina! Och så fint du ordnat till dem, med lika kläder och fin sovplats! 👍 Ser gärna på foton, tycker det är en stor del i charmen med reborns. Är de silikon eller vinyl? Vem har rebornat dem? Det är charmigt lika, men ändå så individuella, precis som tvillingar är. Stort grattis och lycka till!

RebeccaDaisy
0

Tack för så fina kommentarer! Tycker att det är så gulliga med sina likheter och olikheter! :) Det är verkligen roligt att se vad de olika artisterna gjort olika med kiten :) Dem är i silikon :) Algot är rebornad av Tiffany Hardin, Silicone creations by Tiffany och Alva är rebornad av Tracey Nelson-Turner, Renaissance Silicone Babies.

SweetBlossom
0

De är verkligen super söta 😍😍

Fia81
0

Helt underbara :) så fantastiskt söta tillsammans :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

[erika50]
0

Bara så fina bilder de är så fina lika men ändå så olika❤️

Carerik
0

Så riktigt gulliga de är, måste skaffa mig de supersöta moln kläderna när våra riktiga bebisar snart kommer.