Algot och Alva!
gratis så sötta
Grattis! Så söta de är tillsammans :)
Men åh, så fina :) men dem har olika hudfärger ser jag nu, algot är lite mer röd? :)
Så himla söta!
Grattis! Dom är verkligen fina tillsammans! ❤️
Awww! Vad söta de är ihop! 😍
Grattis de var jätte söta tillsammans❤️👍
Sååååå hiiimla sööta tillsammans, de är lika men ändå olika, precis som det ska vara. Gulliga, gulliga kläder oxå lika men olika.
Verkligen jätte söta 😍 Vad heter kiten?
Grattis Rebecca, dom är underbara tillsammans :) längtar efter fler bilder :)
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Vad söta de är ihop, blir spännande att få se fler bilder 🙂
Här kommer mer bilder på mina sötnosar! Jag är verkligen glad för dem, så ni får stå ut med att det kommer att komma massor med bilder :) 

Tvillingarna har självklart fått egna ugglor :) 

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Dom är så ljuvligt söta båda två, kul med fler bilder ❤️ Det är så roligt att se hur olika dockorna kan se ut trotts att det är samma kit!
Vilka super söta bilder! Det är så roligt att se hur lika men ändå olika dom är :) väldigt söt med matchande kläder också❤️
Åh, så söta! Jag förstår att du är stolt över att vara mamma till dessa fina! Och så fint du ordnat till dem, med lika kläder och fin sovplats! 👍 Ser gärna på foton, tycker det är en stor del i charmen med reborns. Är de silikon eller vinyl? Vem har rebornat dem? Det är charmigt lika, men ändå så individuella, precis som tvillingar är. Stort grattis och lycka till!
Tack för så fina kommentarer! Tycker att det är så gulliga med sina likheter och olikheter! :) Det är verkligen roligt att se vad de olika artisterna gjort olika med kiten :) Dem är i silikon :) Algot är rebornad av Tiffany Hardin, Silicone creations by Tiffany och Alva är rebornad av Tracey Nelson-Turner, Renaissance Silicone Babies.
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
De är verkligen super söta 😍😍
Helt underbara :) så fantastiskt söta tillsammans :)
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Bara så fina bilder de är så fina lika men ändå så olika❤️
Så riktigt gulliga de är, måste skaffa mig de supersöta moln kläderna när våra riktiga bebisar snart kommer.