(K) reborn saker!
Hej! Jag söker nu efter följande saker har pratat med olika artister men dem har mycket just nu och kan därför inte hjälpa mig Hej! Jag har en förfrågan! Gör du saker på beställning? Lämnar mitt önskemål och sen får du svara på det. Har frågat en annan tjej som också rebornar men hon hade så mycket att göra. Hon visste inte om du kunde hjälps mig heller men jag hör mig för i alla fall! Det jag skulle vilja beställa/ha. Är: 1 magplatta som ska passa 24-26 inchies Den ska vara naturlig ha bebis hud liknande färg magen ska vara rund ich gå lite upp och naveln ska synas. Gärna med vand som inte fransar sig eller lossnar! 4 set med kläder typ lite annorlunda i strl 68/74 den förfrågan jan vara svårare men en kompis sa att hon gjort så en gång så värt att fråga iaf. Och sen 3 napoar med magnet och napphållare 1 filt mysig och tjejig samt napoflaska med fake dryck recept och gärna ett födelsebevis! Självklart betalar hag för allt! Hoppas verkligen att du kan för det är ej många som gör/tar dessa beställningar! Kitet på min vebis är jola av romie strydom men hon har en större kropp därför måste även magplattan vara lite större så den passar! Hör du magnetrosetter med? Då vill jag görna köpa med det. Med Vänlig Hälsning Rebecca h Skickat från min iPhone. Självklart betalar jag både handoenning och flr jobbet samt ev tull avgifter! Med Vänlig Hälsning Rebecca