Molly (cameron by sheila michael)
Du är SÅ duktig! Hon blir verkligen jätte jättefin! Riktigt bra jobbat 👍
Ni är så duktiga alla som göra dockor själva. Beundrar er verkligen 😊
Hon ser jättebra ut, jag skulle oxå vilja göra henne, men tvekat då det ser svårt ut att få ihop armar och ben snyggt och en bra stoppning för rätt vikt.
Är det svårt eller finns bra instruktioner för ihop sättningen, fyller man armar och ben som vanligt?
Så jättefin hon blivit, du har lyckats superbra med mottling och hudton, Mkt bra jobbat!!! den som får Molly kommer att få en riktigt fin bebis.
Glömde…. Det syns att du fått ett bra självförtroende och litar mer på dig själv. Min mamma brukar säga att- nittio procent sitter i huvudet och resterande i konsten att utföra och det tror jag stämmer. Därför kommer det gå jättebra för dig.
Ååå så fin hon blir! ♥️
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Vad fin hon blir! Du är super duktig :)
Tack alla! Jo #3 det är lite klurigt hehe! Har gjort dakota förut och jag fyllde honom alldeles för tungt och när jag fick hem en annan cameron (från emelie på forumet) så tyckte jag att det kändes konstigt att hon var så lätt i jämnförelse till dakota så jag tog isär bägge och jämnade ut vikten….. Jag kan säga att det är ett riktigt h*lvete att sätta ihop amarna och benen, men det är definitivt värt det. Tack alla andra! Har köpt mig en målarsvamp och mottlingen blir jättebra med den! Kommer inte ihåg vilket lager jag är på men so far so good hehe 😉 Börjar knyta an så mycket med Molly så det är tur att hon redan har en mamma annars hade hon fått stanna här haha!
Gud vad duktig du är! Hur mycket kostar dina dockor?
Målarsvampar är super!!☀️
Vad fin hon blir:)
Hon är jätttefin 🙂
Ooh så fin! Vad är hon i för material?
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
väldigt mjuk vinyl! (Dem kallar det silikon-vinyl, men det är ingen silikon i vinylen)
Du är så duktig 👍
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Vad är för- respektive nackdelarna med mjuk vinyl jämfört med silikon? Och hur mjuk är vinylen i jämförelse?
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Jag har inte direkt haft bra silikon, men skillnaden är väl att vinylen är mer hållbar och inte flockar. Jag tycker att vinylen är lagom mjuk. Den dallrar liksom och man kan vrida o vända på delarna :)