Rebornbutik!
Efter alla glada hurrarop har jag helt enkelt öppnat en butik på nätet som heter rebornbutiken.tictail.com

Där kommer jag framöver att lägga ut nya alster och hoppas på intresse från er. Kom med synpunkter och ideer, det är bara kul och inspirerande. Mina priser ligger oftast långt under jämfört med riktiga babybutiker. Och så vill jag ha det. Ibland använder jag dyrare tyger och då blir priset lite högre. Tex har jag beställt det fina tyget busungar som är designat av Karin Mannerstål. Det kommer jag sy påslakan av. Har beställt ett fantastiskt fint trikåtyg som jag ska sy gosefiltar och dregglisar av. Mer kommer, så kika in ibland. Jag kommer att skicka med små presenter också! Hälsningar Christine
Åh vad roligt! Vilket bra initiativ 👍 Jag kommer definitivt handla utav dig. Du gör jättefina grejer till superbra priser. Gillar verkligen att du broderar namn om man önskar. Det ger en sådan personlig touch som är svår att hitta någon annanstans 🙂
Har du funderat på att även sälja dina saker till dem på gravid i fokus? Tror många där skulle vara intresserad med 🙂
Så roligt.😊 Toppen initiativ av dig 💐 Du gör så fina saker. Skall vli kul att följa vad som dyker upp 😃
Toppen, vi kommer att fortsätta att handla ifrån dig!👍
Vi hoppas ändå på bilder ifrån dig på reborn i fokus med!?
Vad roligt!
JIPPI!!!!!!
var in i butiken jättefin sida lätt att se och hitta i.🙂
Så rolig ide!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Kul ide och fin affär.
Jag har varit inne och tittat, jätte fina produkter till toppen priser 😃 👍
"Små stjärnor lyser också i mörkret"