Reborns iFokus

Reborns

Etikettvåra-reborns
Läst 662 ggr
[erika50]
0

Alla är vi olika

Har en fråga om någon annan som målat och sålt en färgad reborn,  jag får så konstiga frågor och kommentarer genom min brevlåda på vår hemsida

så jag har beslutat att just nu inte sälja henne, alla är vi lika fast olika, det gäller även dockor !!

Maloo

zakkris
1

De som skriver är nog inte normala, ursäkta mig för de, men varför skulle man inte måla en färgad bebis, de finns ju i verkligheten med. Har själv aldrig målat de för har inte vågat då jag är rädd att misslyckas totalt

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

Carerik
4

Ibland överträffar dikten verkligheten på ett otillåtet, outhärdligt och skrämmande sätt,. Vad F-N är det för fel på folk? Friska, sjuka , galna? De flesta är tyvärr lika "normala"som du och jag, det är det värsta för då kan vi inte skylla på något. Det gör världen till en sorglig plats ibland…..

MrsLindh
2

Ja låt oss strunta i de som är "konstiga"….. De tar så mycket energi.

[GråHäxa]
2

Det finns alltid folk som skall tycka massa märkliga saker..

Jag tycker att du är modig som vågade dig på något du inte gjort tidigare och du kan vara stolt över din söta lilla Maloo 🌺

RebeccaDaisy
2

Jag tycker iallafall att lilla Maloo är söt! Hon kommer att göra sin mamma, när hon hittar henne mycket glad! ♥️ Strunta i alla konstiga kommentarer och frågor!

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

[erika50]
1

Tack för kommentarer, tänkte om någon annan hade gjort och sålt en lika som min Maloo, nu har hon ev en mamma senare i veckan som är intresserad utan konstiga kommentar och frågor, vill inte ens skriva ut vad de skrivit.

Fast det får man väl ta med öppen hemsida.  Jag hade bara inte väntat mig det.

Sorgligt, jag fick min första mörkhyade docka när jag var 7 år, (1957) hon var jättesöt och mycket poppis bland mina kamrater då. 

Alla är vi människor med och utan olika hudfärger.

Jag kommer att måla fler som Maloo!☀️