Bäddset till pojke

Ett bäddset för vagn/vagga till en liten kille. Självklart broderas namnet dit om du vill ha på lakan och örngott. 125 kr inklusive frakt som betalas via swish, överföring eller med kort om du så vill.
Vad är det som gör att det endast lämpar sig till pojke?
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Ursäkta att jag tycker att det var en fånig kommentar. Men av traddition vet jag att man hellre vill ha rosa till tjejer och blått till pojkar. Vill någon köpa detta och vill att jag broderar ett flickan så är det helt fine för mig. Man kanske vill ha det till hunden, så jag broderar även hundnamn. ☺
Tyvärr går det inte rätta ev stavfel eller ord som kommit med av misstag i inlägget. Ber om ursäkt för det ; tradition och flicknamn ska det vara
Kan ju säga att oavsett vad man skriver så är det någon som tar illa upp iallafall.. Pojke, flicka eller hen spelar som ingen roll..
Fint var bäddsetet hur som! 🙂 Och duktiga du, MrsLindh, som kan sy! Önskar att jag kunde, men kan inte så 😉
Håller med Mittenskittens, det finns alltid ngn som tar illa upp, jobbar på förskola och vi arbetar mkt aktivt med genus men går man in i hallen på fsk ser man direkt hur många av varje kön det finns, det finns rosa, lila, blått och grönt och man behöver ej gissa vem som har vad. Ibland kan man låta saker bero och inse att det är svårt att ändra på oss människor. Genus sitter eej i färgval utan innebär bla alla barns rätt till lika behandling, så flickor får ha rosa och pojkar blått, och råkar man kalla det ena för det andra ska det inte vara ngn fara. Är också lite avunds påMrsLindh som kan skapa så mkt fina saker av tyg, Fortsätt lägga bilder på dina fina alster man ska ej behöva be om ursäkt om ngn tolkar det man skriver bokstavligt.
Håller helt med i det ni skriver Mittenskittens464 och Carerik!
Och MrsLindh fortsätt att göra det du gör så bra, det är ett jättefint bäddset 🙂
Skulle precis logga ut på datorn , men tog en titt in här
MrsLindh fortsätt göra det du gör så himla bra det är ett jättefint bäddset, jag skulle oxå skrivit pojke, men passar till alla smaken är som baken.😃😉
Tusen ❤till er alla!
ljuvligt söta saker du syr :)