Mina Bebisar.....
Är inne i en period då jag tycker det är så kul att hålla på med mina reborns , Brukar vanligtvis inte göra så mkt med dem, men nu har de fått byta kläder, byta täcken, nappar odyl🍼 Har för närvarande fyra stycken och har bestämt mig för - kommer det en ny måste någon flytta, är ännu ganska nöjd med de jag har.💕💕
Åh så söta dem är allihopa! Gillar speciellt Max! Vilka otroligt fina stor ögon han har🌺
Max tackar !💕, hans ögon ser väldigt mörka ut, nästan svarta men de är faktiskt blå, det är lite svårt att fota honom , på en del bilder ser han lite "Alien" - lik ut för att ögonen är så stora👀 Men annars är han mkt vacker.💞
Jag trodde han hade mörkbruna ögon faktiskt, men han är minst lika fin ändå 😍 Ja det är ju lite svårt att fota de små liven ibland Othilia ser ut att ha väldigt mörka ögon på bild ibland också men hennes är gröna.
De är så fina allihopa 😊 Tycker också det är roligt att byta kläder och fota. Skall försöka hitta lite nya kläder i andra färger än rosa. Någon som har förslag på vart man kan hitta fina flickkläder? Gärna i lite fina färger 👶🏻🍼
Sötnosarna…
Jag har 4 barn hemma å sparat en hel massa kläder efter dem så dottern har en hel låda full med gamla barnkläder så Tindra kan byta kläder varje timme om hon så vill… hehe
Sen ska man bara hinna med …
Just nu ligger hon mest i yngsta dotterns babylift å sover sött…MEN hon får sig dagliga pussar av både mig å barnen…
kommer nog bli en lekdocka här hemma snart till äldsta dottern som älskar Tindra…såå mycket mer än vad hon får för mig ;-)
Sen blir det nog en Ivy docka till mig själv när ekonomin ser lite bättre ut…
Så tindra får en lillebror att leka med :-)
Så fin samling du har! Roligt att se dem alla samlade! ♥️Jag vill gärna se fler bilder på dem alla!
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Jätte fin samling du har👍
4 st kan nog vara en lagom skara om man ska hinna med dem, de är jättesöta!
Vilket söt litet gäng! :)
Underbara små!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus