Välkommen Othilia!
Hej!
Nu är jag klar med min Coco Malu av Elisa Marx och här kommer lite bilder 🙂
Hon skall heta Othilia och hon skall stanna hos mig. Detta är ett av mina favorit kit så det har varit väldigt roligt att reborna henne. Jag måste säga att Elisa Marx är en enormt duktig skulptör! Jag är riktigt imponerad utav själva kitet.
Coco Malu har hela ben vilket jag trodde att jag skulle gilla. Men jag har kommit fram till att jag nog föredrar 3/4 ben faktiskt. Så nu skall min lilla Othilia få byta kropp och sedan kommer förmodligen fler bilder 😊
Hon är verkligen jätte söt 😍 Förstår att du behåller henne. Jättefint gjord 😊 Håller med om att Elisa Marx gör väldigt fina kit. Hade Ivy av henne tidigare och hon är också jätte fin. Men jag har känt att jag vill ha öppna ögon på mina dockor 😊
vad söt hon är, vad duktig du är på att reborna, hur länge har du rebornat? :)
Ååå vad fin hon blev! Du är verkligen jätte duktig! ♥️
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Hon är jättesöt!!
Hon är jätte söt, du jobbar snabbt och jättefint! Förstår att hon stannar hos dig.
Othilia.. Vilket super fint namn på en så söt bebis, det syns att du lagt ner din själ i henne, ett riktigt mästerverk, hon är otroligt, otroligt fin, du är kanonduktig. Alla superlativ som finns, klart att hon ska stanna hos dig!
du är så duktig! Hon är super söt. Man kan inte riktigt slita sig från det charmiga lilla ansiktet ❤️
Grattis och välkommen Othilia 🙂 Så fin 🎈
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Tack så jättemycket för alla fina kommentarer❤️ Det är alltid lika roligt att lägga upp bilder här på sidan 🙂
#2 Jag har rebornat sedan slutet av november, så det här blev min fjärde docka ^^