Saga!
Idag har jag städat lite bland bebiskläderna och hittade då ett kort från Sagas tidigare familj. Så gulligt skrivet! Jag hade redan funderat på att behålla Saga och nu är jag helt säker Saga tillhör min samling och kommer att stanna! Så jag passade också på att fotografera lite nya bilder på henne! ♥️♥️♥️ 

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Vad roligt :) Söta bilder, Saga är så fin :)
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Oh så glad jag blev att hon får stanna i din samling, hon är min favorit "alltid.❤️
Jag kan ännu sakna henne❤️ jag ska försöka spara för framtiden..kanske jag kan köpa henne igen, om du skulle ångra dig längre fram.( Det var ju min dotter som sålde henne). Så hör utav dig i framtiden om du skulle ångra dig, men just nu omöjligt.
Glömde skriva jätte söta bilder!❤️
Så fina bilder på Saga, när jag tittar på silikon dockor jämför jag dem med Saga och hon vinner alltid, så det är svårt att hitta ngt som känns likvärdigt, Jag har tyckt att de ser lite obehagliga ut, men nu tittar jag på dem på ett annat sätt så kanske sitter det snart en i min vagn….
Jättefina bilder! Saga är helt klart en av de finaste dockorna jag har sett :-)
Saga är helt underbart söt! Det är så kul att tita på alla fiins bilder (:
Hon är verkligen jätte söt 😍 Och Vilka fina bilder du tagit 😊
Åh, en så fin liten tjej! :)
Hon är så söt :)
Tack för alla fina kommentarer! #4 Jag har aldrig ens tänkt tanken att jag skulle ha en silikon bebis tills jag lite impuls köpte Algot, det bästa jag gjort! Nu har jag bara silikon bebisar och det känns så rätt! Jag gillar verkligen hur mjuka dem är, att dem har en viss rörelse i kroppen och att dem kräver lite mer omvårdnad än en vinyl bebis, för att silikonen ska vara i toppskick! Så jag tror absolut att du snart kommer ha en liten silikon bebis i din vagn! :)
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Lilla hjärtat❤️
Saga är underbart söt! Hennes ögon är imponerande fina. Ja, hela hon strålar av charm. Om du funderar om och beslutar dig för att sälja henne, så finns här en (jag) som är intresserad. 😊