Reborns iFokus

Reborns

Etikett: köp-och-sälj
Läst 2091 ggr
RebeccaDaisy
0

Fyra bebisar söker nya hem!

Jag har funderat en hel del och har bestämt mig för att minska ner min samling och hålla mig till två bebisar, på grund av sjukdom inom familjen. Så därför letar dessa fyra efter nya hem! Kontakta mig för mer info! Saga säljs bara eventuellt och då till rätt hem!  photo image.jpg1_zpsmzqvsfkj.jpg photo image.jpg4_zpse3zttbpu.jpg photo image.jpg9_zpsc9ylmdy8.jpg photo image.jpg7_zpslkhuj0z5.jpg

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

RebeccaDaisy
1

Kan tänka mig avbetalning i viss mån! Men då krävs handpenning som ej återbetalas om man ändrar sig och en bestämd betalningsplan!

reborn_MOM96
1

Pris på ellie? Kollar åt en kompis! :)

Rebornmamma
2

Harper har ju just kommit till dig?

RebeccaDaisy
4

Ja, alla dessa dockor har ganska nyligen kommit till mig. Men min pojke har haft ett skov i sin sjukdom som innebär daglig syrgas användning, medicinering och flertal sjukhusvistelser vilket jag inte visste eller planerade skulle hända när jag köpte dockorna. Men just nu känner jag ingen riktig lust att hålla på med dockorna och tycker då hellre att dem kan få vara hos någon annan! Hoppas ingen tar illa vid sig av detta!

Rebornmamma
1

Nej jag tog inte illa vid mig jag bara undrade

hoppas din pojke blir bättre

kram

Carerik
1

Hoppas allt blir bättre, livet måste få gå före, fokusera på det viktigaste du har. Sänder varma tankar.

RebeccaDaisy
0

Tack för alla fina tankar!! ♥️ Ja livet blir inte alltid som man tänkt sig och då får man ändra om i sina planer. Man får helt enkelt göra allt så bra som möjligt! ♥️

[erika50]
0

Vi hoppas allt blir mycket bättre och livet går före dockorna, hoppas allt blir bra

med din pojke hälsan för allt annat!

Tjeja
0

suck jag hade velat ha harpersetet fast i helkropp silikon med lite mindre hår än din harper… den är så himla söt den skulpturen!

Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.

RebeccaDaisy
1

Tack igen! ♥️ Nu är Älva adopterad och vi önskar hennes nya mamma lycka till! ♥️

Fia81
2

Tack Rebecca. Det ska bli jätte roligt att få lära känna Älva :) Hon är varmt välkommen hem till oss 😀 Hemma väntar även lillasyster Nova med spänning!

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

[GråHäxa]
1

Önskar dig lycka till med försäljningen, det är väldigt fina dockor du har 🙂

Jag hoppas innerligt att allt blir bra med din pojk!❤️

loolan
0

Dom är alla så fina :)

Vaargen
2

Jag tycker inte man behöver en speciell anledning till varför man ska sälja sin docka, det är ju en docka precis som mycket annat hemma kan man ju tröttna på det och vilja sälja vidare ibland snabbare än man själv tänkte det skulle bli.

RebeccaDaisy
0

Ellie är nu adopterad och vi önskar henne och hennes nya mamma lycka till! ❤️

RebeccaDaisy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Saga stannar kvar här hemma! ♥️ Så nu är det bara lilla Harper kvar som letar efter ett nytt hem! ♥️

RebeccaDaisy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Harper är adopterad och vi önskar hennes nya familj ett stort lycka till! ♥️ Alla bebisar har fått sina nya hem och vi önskar dem alla ett stort Lycka till!